9 תשובות
לעבור מיונים
להירשם וללכת לריאיון
יש גם קורס ומבחן/ים
יש גם קורס ומבחן/ים
ללכת לסניף שלך להירשם ולעשות מין ראיון קליל כזה ואז מודיעים לך אם התקבלת ואת תצטרכי לעבור קורס שהוא עם מבחני מעבר וברגע שעברת אותו את בפנים. בהצלחה
הראיונות הסתיימו אתמול....די פספסת את ההזמדנות השנה, תנסי שנה הבאה
הי, את צריכה להירשם לראיון בתחנה שבאיזור שלך
מאיפה את?
שואל השאלה:
תל אביב
תל אביב
שואל השאלה:
יש לי רק 2 פרחים וצריך 3 כדיי להתכתב
את יכולה לשלוך לי את שלך ואני אדבר איתך שם
יש לי רק 2 פרחים וצריך 3 כדיי להתכתב
את יכולה לשלוך לי את שלך ואני אדבר איתך שם
שואל השאלה:
עקבתי תאשרי
עקבתי תאשרי
באותו הנושא: