התחברות
הרשמה
היי תגידוו בשביל להירשם לבנים והבנות 2022 צריך לשלם לביתי כסף?
28 בספטמבר 2021, 21:18
הבנים והבנות
הרשמה
דוגמנות ילדים
סוכנויות דוגמנות
ריאליטי
2 תשובות
שואל השאלה:
לביגיי***
ה
היייי אנש
פעם זה לא היה ככה,
לא יודעת לגבי היום אבל אני חושבת שלא.
ח
חתיך_מאוד69
באותו הנושא:
עד איזה גיל אפשר להירשם לבנים והבנות?
הציעו לי מסוכנות מילק מודלס להירשם לבנים והבנות..
מה צריך בשביל להירשם לחדר כושר?
אתם חושבים שפעם חברים שלכם ניסו להירשם לסטיפס עם הטלפון שלכם בשביל לדעת אם אתם פה?
תגידו לאיזה מחויבות אישית להירשם בבית הספר למשצים/כנפיים של קרמבו?
צריך להירשם למקומות בשביל לטייל בהם?
בשביל ללכת ל"כוכב הבא" צריך קודם להירשם לסוכנות ?
תגידו בשביל לצאת *רק* לטיולים של הצופים אני צריכה להירשם לצופים ולשלם?
צריך לדעת אנגלית בשביל להירשם לסמאר סקול?
אני שואלת בשביל אחותי הקטנה (היא בת 12) - היא רוצה להירשם לבנים והבנות אבל היא רוצה לדעת אם היא חייבת לדעת לשחות?
אני יכולה להירשם לבגרות מסויימת(בשביל לשפר) ובסוף לא לגשת?