7 תשובות
רגע את בעד או לא?
שואל השאלה:
כן ביד
כן ביד
אנונימית
שואל השאלה:
בעד
בעד
אנונימית
תרשמי לו אני בעד/ אני מסכימה/ זה בסדר מבחינתי
שואל השאלה:
אם אכתוב מבחניתי טוב או אעשה ליק זה בסדר?
אם אכתוב מבחניתי טוב או אעשה ליק זה בסדר?
אנונימית
שואל השאלה:
או שזה יבש כזה?
או שזה יבש כזה?
אנונימית
מה שבאלך זה בסדר
באותו הנושא: