6 תשובות
מזדהה איתך
לא זה דווקא טוב אבל יש מצב שאתה קצת מנותק
ממש לא
לא. גאה בך.
לי אין טיקטוק ומקווה שלא היה לי גם אינסטגרם.
דברים שדופקים את החיים ומבזבזים מהמוח היקר שלנו זמן וחוכמה.
לי אין טיקטוק ומקווה שלא היה לי גם אינסטגרם.
דברים שדופקים את החיים ומבזבזים מהמוח היקר שלנו זמן וחוכמה.
לא
לא, כל אחד ומה שהוא אוהב
באותו הנושא: