6 תשובות
מזדהה איתך
לא זה דווקא טוב אבל יש מצב שאתה קצת מנותק
לא. גאה בך.

לי אין טיקטוק ומקווה שלא היה לי גם אינסטגרם.
דברים שדופקים את החיים ומבזבזים מהמוח היקר שלנו זמן וחוכמה.
לא
לא, כל אחד ומה שהוא אוהב