8 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל יש פעמים שצריך קשת רחבה ופעמים שלא
ושאני פונה שמאלה אני צריכה לפנות מהנתיב הכי שמאלי או האמצעי?
אוף אני מפחדת ממש להיכשל בטסט על הדברים האלה אני ממש מסתבכת
מישהו יכול לעזור?
תשמעי כמו הראשון זה תלוי מאיזה סוג כביש את באה וכמה נתיבים יש לו
קשת רחבה זה כאשר את פונה שמאלה לכביש דו סטרי כי זה לא כמו חד סטרי שאת יכולה להיות באמצע את צריכה להגיע לנתיבי ימני כדי לא להיכנס לנתיב של המכוניות מהכיוון שממול
שואל השאלה:
ואז מה?
שואל השאלה:
זה פשוט כאילו לפי היגיון?
יש לך גם הגיון וגם לפי החוקים כי זה תלוי
בסוג הכביש ובמספר הנתיבים שמאפשרים לך לעשות פניה
למה את לא שואלת את המורה נהיגה? הוא אמור להכין אותך ולהסביר לך את כל הדברים שאת לא בטוחה לגבייהם
נגיד את פונה שמאלה מהנתיב האמצעי מתוך שלושה לכביש עם שני נתיבים, אז זו קשת יותר רחבה ובפנייה את עוקבת תוך כדי אחרי הקווים שמסומנים כדי להישאר בנתיב הנכון.
אבל את צריכה בשיעורי נהיגה לבקש שהמורה יסביר תוך כדי, זה לא באמת יעזור אם לא תראי את זה בעצמך, את צריכה ממש לתרגל ולהבין.