14 תשובות
כי חצאית בדרך כלל נשים לובשות וככה זה כבר מלא שנים שיש את הסמל הזה על תאי שרותים
יש גם מלא שרותים שזה לבנים לבנות ומי שבאמצע
יש גם מלא שרותים שזה לבנים לבנות ומי שבאמצע
אני לא תומך בעמדה הזאת שלבגדים אין מגדר אבל לא חשבת עח לשים שלט שכתב עליו נשים?
אולי לשים את הסמל הזה של הנקבה והזכר, שהוא אונינברסלי
אנונימי
אממ שאלה מצוינת אולי פשוט לכתוב ולא לעשות שלט עם ציור
לדעתי זה אפילו יותר טוב לכתוב נשים כי מרחוק זה נראה אותו דבר ואז כשאני מתקרב אני קולט שזה
נשים
יש סמל כזה
שואל השאלה:
אבל לבגדים אין מגדר לפי מה שהם אומרים
נניח וזה בשביל אנלפבתים או אנשים שלא יודעים אנגלית
אבל לבגדים אין מגדר לפי מה שהם אומרים
נניח וזה בשביל אנלפבתים או אנשים שלא יודעים אנגלית
אנונימי
למי שאמר שאפשר לכתוב- לא כולם יודעים לקרוא. הציור ברור וככה כולם יכולים להבין מה השירותי נשים ומה השירותי גברים
אנונימית
אם הבעיה היא בפשוט לכתוב נשים וגברים אז לשים את הסימן הזה של גבר ושל אישה
אנונימית
חחח איך אני אוהבת שאלות כאלה
^ בנות טרנסיות הן בנות לכל דבר ועניין. למה שיעשו להן שירותים נפרדים?
בנות טרנסיות הן ממש לא "בן עם חצאית". הן ב נ ו ת .
בנות טרנסיות הן ממש לא "בן עם חצאית". הן ב נ ו ת .
^אז חבל שאת מרגישה לא בנוח, זה לא צריך להיות ככה. את בת לכל דבר ולכן זה גם בסדר והגיוני שאת משתמשת בשירותי נשים. אל תרגישי לא בנוח ואל תרגישי שזה לא בסדר או משהו כזה.
^לא לכל דבר סליחה...
באותו הנושא: