5 תשובות
שכיף לה, ושתהנה, כי זה חוויות ומדהים
שזה נדירר
כלום בתכלס, לא הייתי אף פעם אבל אני יודעת שזה כיף וזה חוויה והיא פשוט רוצה להנות
שכיף לה ושזה מגניב :))
באותו הנושא: