5 תשובות
אני מניח שהיו להם את "הפאק*ם" שלהם אבל אני מאמין שהם היו סה"כ די טובים
בדרכ אומרים כן רק דברים טובים, אלא אם כן הוא היה באמת חרא בן אדם או עשה פשעים
אם לא הכרתי אותם איך אני אמורה להביע דעה על איך הם התנהגו בחיים שמחוץ לצבא? הם הגנו עליי וזה מה שחשוב
לא משנה אם הם טובים או לא
הם הגנו עליך ועל המדינה שלך
והוא מת מוות כזה מיותר ועם כמות כזאת של חשיפה אפשר למנוע עוד מוות כזה
הם הגנו עליך ועל המדינה שלך
והוא מת מוות כזה מיותר ועם כמות כזאת של חשיפה אפשר למנוע עוד מוות כזה
אנונימי
שואל השאלה:
כן עמית,
ולא נאמרו דברים טובים שמעדים על בנאדם נחמד
אלא בנאדם כל כך טוב שכל מה שחשוב לו זה האחר ולתת והאופי החברותי הכי אהוב וטוב.. לא מספיק להיות נחמד אלא הכי הכי בכל תחומי החיים.
כן עמית,
ולא נאמרו דברים טובים שמעדים על בנאדם נחמד
אלא בנאדם כל כך טוב שכל מה שחשוב לו זה האחר ולתת והאופי החברותי הכי אהוב וטוב.. לא מספיק להיות נחמד אלא הכי הכי בכל תחומי החיים.
אנונימי
באותו הנושא: