13 תשובות
ממש לא
שואל השאלה:
אני בכיתה ט וכל פעם כאילו אומרים לי דברים על ה"אקסים" שלי ובואו זה היה בכיתה ו אני לא יודעת למה אנשים מחשיבים אותם כאקסים שלי
אנונימית
לא
גם לא הייתי עם אף אחד ביסודי, תמיד הייתה שלי מודעות עצמית וידעתי שזה מביך
בטח שכן זה כמו שתגידי עכשיו שמישהו שהיה איתך לפני שנה לא נחשב כי הוא היה 11 אבל כן היתה לך מודעות בקיצור מחשיבה
שואל השאלה:
^^ביסודי כל מי שהציע לי חברות כביכול אמרתי לו כן כי התביישתי להגיד לא
אנונימית
אה הבנתע
אני אמרתי לא כי שנאתי שם את כולם
איכ היסודי היה מביך ברמות
^^^מה קשור מה בחיים לא הייתי עם מישהו
תמיד אמרתי לא כי זה הרגיש לי פשוט מוזר
שואל השאלה:
הלוואי ואני הייתי אומרת לא
אנונימית
חחח מה? לא (לא היה לי אבל לאחי היה והוא ממש לא מחשיב)
כל כך לא