10 תשובות
היה לי ראיון בראשון
אנונימית
שואל השאלה:
כמה זמן הראיון היה בערך?
כמה זמן הראיון היה בערך?
אנונימית
היה לי השבוע ראיון
^^הוא היה 5 דקות בערך אפילו פחות
ורוב הזמן זה הם דיברו לא אני
ורוב הזמן זה הם דיברו לא אני
שואל השאלה:
איזה שאלות הם שאלו שם כאלו אם יותר נוח לדבר בפרטי אני יכולה לעבור לשם
איזה שאלות הם שאלו שם כאלו אם יותר נוח לדבר בפרטי אני יכולה לעבור לשם
אנונימית
אם באלך אפשר לעבור לפרטי
ושאלו אותי איך אני מתמודדת עם אירועים קשים ולחץ
לספר על מקרה שהתמודדתי עם לחץ
ולספר קצת על עצמי
ושאלו אותי איך אני מתמודדת עם אירועים קשים ולחץ
לספר על מקרה שהתמודדתי עם לחץ
ולספר קצת על עצמי
כן היה לי ראיון לפני שבועיים בערך
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
אני לא יכול לענות למי ששאל אותי את השאלה כי אין לי 5 פרחים אז אני אענה פה בדרך כלל הראיון הוא משהו כמו 10-15 דק שואלים למה דווקא מדא איזה מגמות אתה מרחיב איך אתה עם דם וריחות רעים איך אתה במצבי לחץ איך תשלב את הלמידה בקורס אין סיבה להילחץ רק לדאוג לדבר בכבוד למראיינים ולכל המתנדבים התחנה להגיע עם ג'ינס וחולצה מכבדת וזהו בהצלחה
אני מתנדב עם יש לך שאלה את מוזמנת לשאול
באותו הנושא: