7 תשובות
אין מה לפחד הכל בסדר לרוב בשבת יש מלא אנשים
מה מפחיד בתחנה המרכזית זה סתם מקום
אין מה לפחד את ביום
שואל השאלה:
דווקא נשמע הגיוני שלא יהיה שם כי אין באמת תחבורה והחנויות לא פעילות
דווקא נשמע הגיוני שלא יהיה שם כי אין באמת תחבורה והחנויות לא פעילות
אנונימית
זאת תל אביב, יש מלא אנשים 24/7
שואל השאלה:
אבל זה לא סתם תל אביב זה האיזור של כל ההומלסים המסוממים והאנסים
אבל זה לא סתם תל אביב זה האיזור של כל ההומלסים המסוממים והאנסים
אנונימית
שואל השאלה:
אוף רני לא יודעת מה לעשות אני מפחדת להיות שם לבד
אוף רני לא יודעת מה לעשות אני מפחדת להיות שם לבד
אנונימית
באותו הנושא: