7 תשובות
אין מה לפחד הכל בסדר לרוב בשבת יש מלא אנשים
מה מפחיד בתחנה המרכזית זה סתם מקום
אין מה לפחד את ביום
שואל השאלה:
דווקא נשמע הגיוני שלא יהיה שם כי אין באמת תחבורה והחנויות לא פעילות
אנונימית
זאת תל אביב, יש מלא אנשים 24/7
שואל השאלה:
אבל זה לא סתם תל אביב זה האיזור של כל ההומלסים המסוממים והאנסים
אנונימית
שואל השאלה:
אוף רני לא יודעת מה לעשות אני מפחדת להיות שם לבד
אנונימית