התחברות
הרשמה
ללכת לישון ב10 וחצי זה מוקדם מדי?
9 באוקטובר 2021, 22:16
שינה
עייפות
לילה
קימה בבוקר
הירדמות
4 תשובות
לא
ס
סתם ילדה חסרת טאקט
לא
ר
ריבונו של עולםםםם
לא
א
אני מקווה שיום אחד יהיה בסדר
שואל השאלה:
טוב אז נשאר לי 10 דקות לילה טוב
א
אנונימי בסתר
באותו הנושא:
אני צריכה ללכת לישון אבל אני לא עייפה איך להרגיל אותי ללכת לישון מוקדם?
ללכת לישון או כבר מחר לישון מוקדם?
ללכת לישון עכשיו ולקום בצהריים או לנסות להישאר ערה עד הערב וללכת לישון מוקדם?
ללכת לישון או לחכות עד הבוקר כדי לישון מוקדם מחר?
חברים, שתיים וחצי בלילה עכשיו, לכו לישון אתם צריכים להתעורר מוקדם מחר!!!
טיפים ללקום מוקדם/ללכת לישון מוקדם כול דבר שיעזור לי לקום בשבע
מחר אני צריכה לקום מוקדם ללכת לישון עכשיו או להשיאר ערה?
התרגלתי לישון מאוחר מאוד ב4 וחצי לפנות בבוקר אני רוצה לישון ב9 איך לישון מוקדם ?
ללכת לישון עכשיו ולקום עוד שעתיים ככה כדי להיות עייפה ואז ללכת לישון מוקדם וככה אני אסדר את שעות השינה או ללכת לישון
אחרי שבוע וחצי ביחד זה מוקדם מדי לישון אצלו ?
תשכנעו אותי ללכת לישון אני ממש חייבת לקום מוקדם מחר מה לעשות?