4 תשובות
אז כמו שאמרתי מקודם, תגידי להורים שלה או לאדם מבוגר אחר שיכול לעזור, את לא יכולה לעזור לה לבד.
אנונימית
שואל השאלה:
היא הרזתה ממש בתקופה האחרונה והיא כל הזמן מדברת על זה שהיא צריכה להרזות ולאכול פחות והיא כמעט לא אוכלת. היא גם קצת מדוכאת בזמן האחרון והיא ממש אובססיבית לגבי המשקל שלה..
היא הרזתה ממש בתקופה האחרונה והיא כל הזמן מדברת על זה שהיא צריכה להרזות ולאכול פחות והיא כמעט לא אוכלת. היא גם קצת מדוכאת בזמן האחרון והיא ממש אובססיבית לגבי המשקל שלה..
אנונימית
כמו שאמרו מעלי אנורקסיה זו מילה חזקה.
ועל סמך מה את חושבת שהיא ככה? אם היא מראה סימנים ברורים לבעיה אני מציע להגיד להורים שלה את לא יכולה לעזור לה לבד.
ולגבי החברה השניה פשוט תתמכי בה, תיהיי שם בשבילה תזכירי לה שהיא מהממת, אל תגידי דברים על המראה החיצוני שלה.
ועל סמך מה את חושבת שהיא ככה? אם היא מראה סימנים ברורים לבעיה אני מציע להגיד להורים שלה את לא יכולה לעזור לה לבד.
ולגבי החברה השניה פשוט תתמכי בה, תיהיי שם בשבילה תזכירי לה שהיא מהממת, אל תגידי דברים על המראה החיצוני שלה.
אנונימית
אנורקסיה זה מצב נוראי שהגוף מגיע אליו ובלי אבחון אי אפשר להגיד שהיא אנורקסית
באותו הנושא: