4 תשובות
אל תמהרי לפרידה,אולי תנסי לדבר איתו על זה?
תציעי רעיונות לצאת למקומות תביאי את את היוזמה לעשות משהו.
תשאלי את עצמך שאלה אחת וככה תגיעי למסקנה:
האם הקשר שלכם שואב ממך אנרגיות או ממלא אותך באנרגיות חדשות?
וכן זה הגיוני להיפרד למרות שאת אוהבת אותו, אולי זה כבר לא זה, או לא אהבה ויותר "אובססיה"
תני לו צ'אנס, אתם תסתדרו
לא חבל לוותר על אהבה?תקשורת זה חשוב תדברי איתו על זה לא ישר להיפרד אולי תצטערי על זה אחכ?