5 תשובות
היפוכונדריה זאת מחלה
אנונימית
שואל השאלה:
מדינות המחוז של דרום אוסטרליה (אדלייד) והטריטוריה של הבירה קנברה, העבירו חקיקה שלמשטרה יש הרשאה להעביר מאומתים לנגיף למתקני במלוניות ולהפריד במידת הצורך בין ילדים להוריהם ובין בני זוג.
אסור להפגין. כוחות אדירים של משטרה, מאות שוטרים, נוכחים במרכז מלבורן כדי להבטיח שלא תהיינה התארגנויות או הגעה להפגנה. עצרו גם מורות ואחיות, שהפגינו בשקט ועמדו עם שלטים. במפגינים קולניים המשטרה ירתה כדורי גומי בגב גם כשאלה התפזרו לבקשת המשטרה.
יותר אנשים התאבדו במלבורן מתחילת השנה (בערך פי חמישה) מאשר מי שנפטרו מהנגיף/עם הנגיף.
יותר אנשים הגיעו לבתי החולים כתוצאה מהאלימות הברוטלית של המשטרה (שברו למפגינים עצמות, פצועי ירי מכדורי הגומי).
המשטרה מגיעה לבתים של מי שהעלו פוסטים בפייסבוק לא לרוחו של המשטר ועוצרים אותם. יש גם עצורה פוליטית, שסרבה לחתום שלא תשתתף בשום פעילות פוליטית אחרי שהכריזה על הקמת מפלגה.
בסידני נכחו למעלה מאלף חיילים בזמן הסגר (שנגמר אתמול) כדי לסייע באבטחה שתמנע הפגנות וכדי לבדוק אם מאומתים נשארו בבתים.
בסידני חלה כבר חודשים חובת שימוש באפליקציה של התו הירוק ובעלי העסקים, שלא בודקים את הנכנסים צפויים לקנס של 40,000 שח אם לא בודקים.
בסידני אסור למי שלא התח0נו גם להכנס לסופרמרקט ולבתי המרקחת.
עוצרים אנשים שלא עוטים מסיכה בחוץ. סצינות כמו שראינו בישראל של מכות ומעצרים של גולש בחוף הים, הפכו באוסטרליה לדבר שבשגרה.
השלטונות הפעילו קו חם להלשנות של הציבור. השוטרים עסוקים בקבלת טלפונים מהציבור, שמלשין על שכנים שלא עוטים מסיכה, שיש להם מבקרים או שמתכוון להשתתף בהפגנות.
השלטונות סגרו תוך יממה את קבוצות נפגעי החי0ונים, שמנו עשרות אלפי אנשים.
הטריטוריה הצפונית, שבירתה דארווין, הודיעה שמי שלא יקבל חי0ון לא רק יאבד את מקום עבודתו, אלא צפוי לקבל קנס של 5000 דולר.
אני יכול להמשיך ולפרט עוד על הגבלות, תקנות וחוקים,
מדינות המחוז של דרום אוסטרליה (אדלייד) והטריטוריה של הבירה קנברה, העבירו חקיקה שלמשטרה יש הרשאה להעביר מאומתים לנגיף למתקני במלוניות ולהפריד במידת הצורך בין ילדים להוריהם ובין בני זוג.
אסור להפגין. כוחות אדירים של משטרה, מאות שוטרים, נוכחים במרכז מלבורן כדי להבטיח שלא תהיינה התארגנויות או הגעה להפגנה. עצרו גם מורות ואחיות, שהפגינו בשקט ועמדו עם שלטים. במפגינים קולניים המשטרה ירתה כדורי גומי בגב גם כשאלה התפזרו לבקשת המשטרה.
יותר אנשים התאבדו במלבורן מתחילת השנה (בערך פי חמישה) מאשר מי שנפטרו מהנגיף/עם הנגיף.
יותר אנשים הגיעו לבתי החולים כתוצאה מהאלימות הברוטלית של המשטרה (שברו למפגינים עצמות, פצועי ירי מכדורי הגומי).
המשטרה מגיעה לבתים של מי שהעלו פוסטים בפייסבוק לא לרוחו של המשטר ועוצרים אותם. יש גם עצורה פוליטית, שסרבה לחתום שלא תשתתף בשום פעילות פוליטית אחרי שהכריזה על הקמת מפלגה.
בסידני נכחו למעלה מאלף חיילים בזמן הסגר (שנגמר אתמול) כדי לסייע באבטחה שתמנע הפגנות וכדי לבדוק אם מאומתים נשארו בבתים.
בסידני חלה כבר חודשים חובת שימוש באפליקציה של התו הירוק ובעלי העסקים, שלא בודקים את הנכנסים צפויים לקנס של 40,000 שח אם לא בודקים.
בסידני אסור למי שלא התח0נו גם להכנס לסופרמרקט ולבתי המרקחת.
עוצרים אנשים שלא עוטים מסיכה בחוץ. סצינות כמו שראינו בישראל של מכות ומעצרים של גולש בחוף הים, הפכו באוסטרליה לדבר שבשגרה.
השלטונות הפעילו קו חם להלשנות של הציבור. השוטרים עסוקים בקבלת טלפונים מהציבור, שמלשין על שכנים שלא עוטים מסיכה, שיש להם מבקרים או שמתכוון להשתתף בהפגנות.
השלטונות סגרו תוך יממה את קבוצות נפגעי החי0ונים, שמנו עשרות אלפי אנשים.
הטריטוריה הצפונית, שבירתה דארווין, הודיעה שמי שלא יקבל חי0ון לא רק יאבד את מקום עבודתו, אלא צפוי לקבל קנס של 5000 דולר.
אני יכול להמשיך ולפרט עוד על הגבלות, תקנות וחוקים,
דוד שלי גר שם....
פשוט מדהים (לא במובן הטוב)
פשוט מדהים (לא במובן הטוב)
אינלי כוח לקרוא את הכל רק אגיד שאוסטרליה היא המדינה שאני שווה לגור בה, לא מושלמת בעיקר בגלל המזג אוויר אבל אין מדינה שעוקפת אותה (לפחות את אוסטרליה של לפני שנתיים) אולי שוויץ.
חיים זבל
באותו הנושא: