9 תשובות
לא בהכרח
ממש לא
חה
לא
לא
ההפך הם היו גרועים
אנונימית
לא, אחת מהמורות שלי אמרה שהיא לא הכינה שיעורי בית פעם אחת
ממש ממש לא.
מורים ברובם הם התלמידים הכושלים שלא היו מצליחים להוציא תואר מתקדם ולכן הולכים להוראה.
אבל זה באוניברסיטה.
מורים ברובם הם התלמידים הכושלים שלא היו מצליחים להוציא תואר מתקדם ולכן הולכים להוראה.
אבל זה באוניברסיטה.
ממש לא! המחנכת שלי ממש טובה בתור מורה והיא כל הזמן אומרת שהיא עשתה שלוש יחל ולא הייתה תלמידה טובה
חחח אני די בטוח שחלק מהמורים שלי לא השלימו יסודי...
תלמיד טוב שרוצה הוראה הולך ללמד בטכניון ולא במקיף ז.
אנונימית
באותו הנושא: