7 תשובות
כן גם אצלי זה ככה
זה לא טוב את צריכה לאכול.
למה את מפחיתה אוכל?
אנונימית
ברור, זה אמור להיות ככה
כן. לכי תכיני לך ארוחה טובה
תאכלי
לא תכאב לך הבטן❤
ברור שזה הגיוני, הגוף שלך צריך אוכל ואנרגיה.
כן זה מאוד הגיוני