5 תשובות
קניתי פעם ב1300 ולא שילמתי מכס, הבנתי ששיין מכסים את זה
שואל השאלה:
לא יודעת אמרו שיש תקנה חדשה
לא יודעת אמרו שיש תקנה חדשה
אז אני לא שמעתי שום דבר. אתמול קיבלתי הזמנה בשווי 450 שח ולא שילמתי שקל על המכס
אולי מ1000 אבל לא נראה לי שיש מכס בדרכ
תבדקי באינטרנט
תבדקי באינטרנט
שיין משלמת על המכס את לא עושה כלום
באותו הנושא: