6 תשובות
שואל השאלה:
למה שאני אקנא לה? כי אני גם רוצה אולי?
וזה לא אומר שאני לא מפרגנת
אנונימית
את לא צריכה לקנא באף אחד, בייחוד לא בחברה טובה שלך
את צריכה לשמוח בשבילה ולפרגן לה, את לא אוייבת שלה
ואת לא מספיקה באמת להכיר מישהו מפגישה אחת, את צריכה להפגש איתו עוד פעמיים לפחות
וגם אם לא יצא משהו מזה זה לא נורא, כל אחת והקצב שלה
אין מה להשוות, אתן שתי בנות אדם שונות
היא תתקדם יותר ממך בדברים מסויימים, ואת תתקדמי יותר ממנה בדברים מסויימים
חכי שיגיע מישהו טוב
עדיף להיות לבד מאשר עם מישהו לא טוב
חוצמזה לכי תדעי אולי לא באמת כזה טוב אצלה
זו החברה שלך. למה שתקנאי לה?
את לא אמורה לפרגן לה?

את עוד תמצאי את הבחור שלך אני מבטיחה לך.
לכל אחד יש נפש תאומה, תאמיני לי.
אולי בן הזוג שלה הגיע לפני בן הזוג שלך?
ומה זה אומר עלייך?
כלום. ולמה?
כי את עוד תמצאי אותו!
לכי תפרגני לחברה שלך ותרימי לה.
חוק שלוש הדייטים
אנונימית
מחכים שזה יגיע
באותו הנושא: