התחברות
הרשמה
אם אני הולכת למכינה חצי שנתית עדיין נדחה לי הגיוס בשנה?
21 באוקטובר 2021, 10:01
גיוס
חיילים
מכינה קדם צבאית
דחיית גיוס
שירות צבאי
2 תשובות
לא, בחצי שנה - סביב מרץ. השנה ספציפית זו שנה מעוברת אז גם הגיוסים עצמם מאוחרים יותר.
ש
שמח לעזור! :)
שואל השאלה:
תודה רבה!
a
agidk
באותו הנושא:
אם אני הולכת למכינה קדצ אני עדיין צריכה ללכת למיונים השנה של הצבא?
אם אני הולכת למכינה, אני עושה את המיונים לצבא בשנת המכינה או שעדיין בשנה שלפני?
אם אני הולכת למכינה קדם צבאית אני עוד אוכל לשנות את התפקיד ולשנות פרופיל וכאלה?
אם רק עכשיו סיימתי יב אני עדיין יכול להגיש בקשה למכינה ?
350 שקל למכינה לחטיבה לבית ספר שאני לא הולכת עליו זה שווה?
אם אני הולכת למכינה
מי הולכת/הולך למכינה שנה הבאה?
הייתם מוכנים לגור בכפר נידח וציורי באיטליה למשך שנתיים?
מכינה חצי שנתית או שנתית?
אנשים שהיו במכינה קדם צבאית חצי שנתית?? דחוף
מה עדיף מכינה חצי שנתית או לעבוד במלשביות?