6 תשובות
נראה לי שאת צריכה לבקש רשות, זה הרי הסיפור שלה
תבקשי רשות מהכותבת
שואל השאלה:
ביקשתי עכשיו רשות חשבתי על זה גם לבקש... מקווה שתסכים! הסיפור שלה מדהים ואני רוצה לשתף אותו גם באתר הישראלי כך שכל מי שלא יודעת אנגלית תוכל גם לקרוא את הסיפור הזה.
אנונימית
עדיף שתשאלי אותה כי בכול זאת סיפור שלה ורעיון שלה
וגם שאם ישתנה איזה משהו בספר אז שהיא תעדכן אותך .
עדיף שתשאלי בכל זאת זכויות יוצרים...
ובהצלחה:)
תבקשי רשות