6 תשובות
אני מבינה שאנשים רוצים להוריד את התחלואה אבל אי אפשר לכפות על אחרים להתחסן... ואני אחת שבעד החיסונים
כשבני אדם חיים בחברה נוצרים קונפליקטים שמערבים את הזכות לחירות. מצד אחד לממשלה לא אמור להיות את הכוח להגביל ככה חיים של בן אדם. ומהצד השני יש לנו כל מיני מגבלות האנשים שחיים ביחד. האם לדוגמה זה הוגן שאנשים שלא מחוסנים יקחו משאבים רבים ממערכת הבריאות של כולם?
שואל השאלה:
שמע עברנו את הסגרים תרים תראש אני בנושא אחר כבר
אבל כן זה בהחלט מראה על דיקטטורה
אנונימית
שואל השאלה:
מה המשאבים הרבים?
אנונימית
רופאים, אחיות, מיטות, מכונות הנשמה.
כי לא רוצים שיהיו זכויות בסיסיות ללא מתחסנים, כדי להכריח אותם להתחסן