7 תשובות
אני לא מבינה בשירה אבל זה מדהים
ואי מהמם זה אחלה של דקלום!
שואל השאלה:
תודה רבה:)
תודה רבה:)
אנונימית
אני עוברת תקופה שלא כל כך קלה לי ואני מרגישה כאילו הצלחת להביע חלק מהרגשות שלי במילים
אנונימית
שואל השאלה:
וואו ריגשת אותי ממש, שמחתי לעזור
וואו ריגשת אותי ממש, שמחתי לעזור
אנונימית
קודם כל, הטקסט קריא וברור. נימת הכותב מובהרת היטב באמצעות נקודות וסימני פיסוק - ומנחה את הקורא.
תוכן מקסים שמשלב בין שפל לעלייה חדה ומלאת תקווה.
תוכן מקסים שמשלב בין שפל לעלייה חדה ומלאת תקווה.
זה מדהים. וואו
באותו הנושא: