9 תשובות
והרבה פעמים זה נכון
שואל השאלה:
למרות שדווקא רוב הילדות שמשחקות כדורגל ולא רק אוהבות הן לא צ'אחלות?
למרות שדווקא רוב הילדות שמשחקות כדורגל ולא רק אוהבות הן לא צ'אחלות?
אנונימי
שואל השאלה:
.*
.*
אנונימי
אתה צודק שוב
אני לא צאחלה ואני אוהבת כדורגל אין להכליל את כולן אומנם יש צאחלות אבל יש גם בכדורסל וזה לא משנה מי ומה העיקר שאוהבים באמת אה ואני משחקת כדורגל גם
ואת צודקת בהחלט
תלוי איך את מסתכלת על זה
אם אני מכלילה אז כאילו מצד אחד אלו *שבאמת* אוהבות כדורגל הן דווקא כזה יותר "גבריות" והכי לא צ'אחלות
אבל אלו שמתעניינות פחות או יותר (דגש על הפחות) בכדורגל בגלל המשפחה שלהם וכאלה אז כן הן נוטות להיות צ'אחלות
ועל כדורסל זה לאו דווקא נכון. בנות שאוהבות כדורסל אני מדמיינת או תל אביביות צפונבוניות, מה שנקרא מ"מדינת תל אביב" כזה לובשות מותגים או כן אחלה בנות מהחבורות המגניבות האלה שעושים מדורה בים וגיטרה חחח ושלא מתחברות לרשתות חברתיות
אז סוג של כן בערך אבל גם לא
חחח זאת התשובה הכי סטיגמתית שרשמתי
אה זה בן סליחה
אם אני מכלילה אז כאילו מצד אחד אלו *שבאמת* אוהבות כדורגל הן דווקא כזה יותר "גבריות" והכי לא צ'אחלות
אבל אלו שמתעניינות פחות או יותר (דגש על הפחות) בכדורגל בגלל המשפחה שלהם וכאלה אז כן הן נוטות להיות צ'אחלות
ועל כדורסל זה לאו דווקא נכון. בנות שאוהבות כדורסל אני מדמיינת או תל אביביות צפונבוניות, מה שנקרא מ"מדינת תל אביב" כזה לובשות מותגים או כן אחלה בנות מהחבורות המגניבות האלה שעושים מדורה בים וגיטרה חחח ושלא מתחברות לרשתות חברתיות
אז סוג של כן בערך אבל גם לא
חחח זאת התשובה הכי סטיגמתית שרשמתי
אה זה בן סליחה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית בגלל זה אמרתי הרוב לא הכללתי
אנונימית בגלל זה אמרתי הרוב לא הכללתי
אנונימי
ואתה צודק לחלוטין
באותו הנושא: