2 תשובות
בכרטיס אשראי הכסף לא יורד אוטומטית ברגע שאת קונה משהו. אז אם יש לך נגיד מאה שקל בחשבון קנית משהו בעשרים, עדיין יש לך מאה שקל בחשבון.
הכסף שבזבזתת יורד בתאריך מסויים, אבל כל הכסף שבזבזת. ובתאריך הזה כל הכסף שבזבזת בחודש הכסף יורד בבת אחת.
עריכה: אין לי מושג אם אני צודקת האמת עדיף שמישהו יבדוק אותי
אני חושבת שהתכוונת להוראת קבע, שכל חודש יש מועד קבוע לחיוב כרטיס האשראי