7 תשובות
תתחלקי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא פדיחה או משהו?
אבל זה לא פדיחה או משהו?
אנונימית
היא שכחה מלא פעמים לא יפה מצידה לפחות את עוד נותנת
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא הבנת
היא ביום הולדת קנתה לי משהו וכאילו היא אמרה שהיא צריכה לקנות לי משהו יותר גדול וזה
ואז פשוט כנראה היא שכחה מזה או אנ'לא יודעות אהל מה כדאי לעשות להתחלק?
לא לא הבנת
היא ביום הולדת קנתה לי משהו וכאילו היא אמרה שהיא צריכה לקנות לי משהו יותר גדול וזה
ואז פשוט כנראה היא שכחה מזה או אנ'לא יודעות אהל מה כדאי לעשות להתחלק?
אנונימית
את יכולה לתחלק את לא חייבת כלום הכל בסדר
תתחלקי עם מישהי, זה הרבה לדעתי.
אני לא כל כך אהבתי את הרעיון הזה שאת כאילו מצפה ממנה שתקנה לך עוד משהו. היא לא חייבת לך כלום ואת לא חייבת לה כלום, סתפקי במה שהיא הביאה.
המתנה האמיתית שאפשר להביא למישהו, זה החברות, זה היחס. לא דברים חומריים.
אני לא כל כך אהבתי את הרעיון הזה שאת כאילו מצפה ממנה שתקנה לך עוד משהו. היא לא חייבת לך כלום ואת לא חייבת לה כלום, סתפקי במה שהיא הביאה.
המתנה האמיתית שאפשר להביא למישהו, זה החברות, זה היחס. לא דברים חומריים.
שואל השאלה:
לא ברור שלא ציפיתי שתביא לי עוד משהו
הכוונה הייתה שככה היא אמרה לא שציפיתי או משהו
לא ברור שלא ציפיתי שתביא לי עוד משהו
הכוונה הייתה שככה היא אמרה לא שציפיתי או משהו
אנונימית
באותו הנושא: