9 תשובות
מחכים והתז מגיע בדואר
הולכת לשם מחכה בתור מביאה להם תעודת זהות של אחד ההורים מצלמים אותך ושולחים לך את התעודת זהות בדואר ניראלי תוך שבוע זה מגיע
שואל השאלה:
אפשר להגיע לבד נכון?
אפשר להגיע לבד נכון?
אנונימית
אם לא קבעת תור מראש אז תיקחי מספר ותחכי בתור, אח''כ אצל הפקיד ממלאים טפסים, עושים תמונה, טביעת אצבע, וזהו. צריך להראות להם תעודת זהות של אחד ההורים, אני מקווה שהבאת..
וזה לא עולה כסף, כל אזרח מקבל את התעודת זהות בחינם פעם ראשונה, אם צריך לחדש או שנאבד זה עולה בערך 200 ש''ח.
הת.ז מגיע אחרי שבועיים בערך לדואר, ואז צריך להפעיל אותה, יש הוראות.
וזה לא עולה כסף, כל אזרח מקבל את התעודת זהות בחינם פעם ראשונה, אם צריך לחדש או שנאבד זה עולה בערך 200 ש''ח.
הת.ז מגיע אחרי שבועיים בערך לדואר, ואז צריך להפעיל אותה, יש הוראות.
הולכים, את אומרת את השם שלך, ושואלים אותך שאלות כמו איך קוראים לבא שלך, מה השם משפחה של אמא לפני החתונה וכזה, ואז מביאים לך נייר שבו כתוב פרטים שיכולים להשתנות(בצבע תכלת), והם שולחים לך את התעודת זהות בדואר במשלוח שאת צריכה לקחת
כן אפשר להגיע לבד
אני לא חושבת שאפשר להגיע בלי הורים כי את קטינה וזה נחשב
ללכת לעאטללה שיבדוק בלגים בלטינות קומברסיה אמאיאת
תגידי אמרו לך לעשות בדיקת קורונה? אפשר לבוא בלי בדיקה?
אנונימי
באותו הנושא: