2 תשובות
שואל השאלה:
ככה זה עובד אצלנו אני צריכה להגיש לה בקשה בכתב (למנהלת)
אנונימית
פשוט תגידי את האמת מה היא הסיבה שאת רוצה לעבור אבל לדעתי את צריכה לגשת ליועצת ולא למורה כי למורה יש אנטרסים מסויימים שלא תעזבי את הכיתה שלה לטובת הכיתה המקבילה