10 תשובות
כן מסכים מבאס..בהצלחה שיהיה לך
כאילו נניח את תצאי עם מישהו תקופה ואז הוא יציא לך נישואים אז את תגידי לא כי הוא רוצה אותך?
מה ההגיון
אם את אוהבת אותו והוא אותך אז למה סתם לפספס את ההזדמנות הזאת
כנראה את יותר אוהבת את זה שיש לך קראש מאשר שאת באמת רוצה זוגיות
אנונימי
חח למה את מושפעת טיקטוק אבל
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוקק
שואל השאלה:
מושפעת טיק טוק ? אני לא מאלה שרוקדות אני רק עושנ ליפסינג
אם את רוצה מישהו שלא שם לב אלייך אז לא יצא מזה שום דבר נכון?
את צריכה לרצות מישהו שרוצה אותך ולא הפוך
תשמעי הכל פה זה משחק אבל ככה לא תמצאי חבר אמיתי עם תתני למשחקים המטופשים האלה לקבוע לך מי יזכה בך ומי לא ...

תהני מהחיים ותעשי מה שאת רוצה להיות ולעשות כי יש לך בדיוק מחזור חיים אחד להספיק את הכל!

אבל עם תמצאי מישהיו טוב עם לב טוב, תחשבי פעמים לפנח שתבעטי לו בתחת כי קשה למצוא היום אנשים נאמנים שבאמת אוהבים ואכפת להם
^^^קוראים לזה ליפסינק
ואם את רוצה קראש שלא ירצה אותך חפשי דברים על מפורסמים עד שיהיה לך סלבריטיקראש, או דמויות מספרים/סדרות/סרטים
כדאי לך לדבר עם אדם מומחה על הבעיות שלך עם קראשים כי אחרת זה נראה כאילו לא תשיגי זוגיות
מבינה אותך
אני לא מבין למה שתרצי "גבר" בחיים שלך שיתייחס אליך כמו אל זבל בעוד שאת תרצי אותו כל כך וזה ימשך בדיוק ככה, את רוצה להזדהות עם נשים שנפגעות? משם הרצון להפגע מגיע? איך את יכלה לרצות בחור וכשהוא ירצה אותך בחזרה את תיכבי לגמרי? תשני את זה.
אם זה מה שאת רוצה, תכירי כמה שיותר גברים ותנסי ליצור את הסיטואציה, מה שאני בכלל לא ממליץ שתעשי.