10 תשובות
גנים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל 2 ההורים שלי שמנים
אנונימית
יש לך קוביות חחח סתם סתם את עושה ספורט?
שואל השאלה:
אני עושה ספורט פעם באיזה שבועיים ואז שוכחת
לפעמים אני רצה לאוטובוס
אנונימית
אולי את אוכלת רק שוקולד
השומן מצטבר במקומות אחרים? או שאת נוטה פחות להשמין?
זה האמת הגיוני לגמרי ויש אנשים כמוך
אבל החסרון הוא שקשה לעלות במסת השריר, ואם הם רוצים לעלות במשקל- זה יהיה קשה יותר מאנשים שרוצים לרדת.
שואל השאלה:
יש לי ציצי גדול ואין לי תחת וזה מבאס, אני מנסה כבר תקופה להילחם שיהיה לי קצת בשר באחוריים והוא נשאר צנוע
יכול להיות שזה קשור?
אנונימית
זה לא קשור.
את יכולה להתאמן וזה יעשה לך תחת.
כי סך כל הקלוריות שאת אוכלת כל השבוע לא עולה על סך הקלוריות שאת שורפת
אם היית אוכלת יותר ממה שאת שורפת היית משמינה (עודף קלורי)
גנים
באותו הנושא: