13 תשובות
יהיה בסדר אל תדאגי, פעם בטעות נכנס לי אקונומיקה לעיניים (בקטנה אבל) לרגע חשבתי שאני הולכת לאבד את הראיה אבל אחרי כמה דקות זה עבר, אז אצלך גם יהיה בסדר אל תדאגי
אז זה ברעיון צריך לדבר עם רופא, אבל אני לא חושב שיקרה משהו... אם את מרגישה עיקצוצים/דגדוגים/נפיחות/כאב, תבדקי. אם את לא מרגישה כלום, אז הכל בסדר.
שואל השאלה:
תןדה רבה ממש הרגעתם אותי אתם טובי לב שתזכו לבריאות ברכה והרבה טוב מאנשים זרים באמצע הדרך❤❤
תןדה רבה ממש הרגעתם אותי אתם טובי לב שתזכו לבריאות ברכה והרבה טוב מאנשים זרים באמצע הדרך❤❤
אמן!!
אני אשמח גם לטוב בהתחלה ובסוף, אבל תודה
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת יש לי עור רגיש ואני אלרגית לשמש העור שלי מאוד מאד עדין אני ממש פוחדת
אני ממש מפחדת יש לי עור רגיש ואני אלרגית לשמש העור שלי מאוד מאד עדין אני ממש פוחדת
לא למה שיקרה לך משהו
איך את עכשיו ? יותר רגועה הכל בסדר ?
לא, אם שטפת יהיה בסדר
ברור אין על מה , ושמחה לשמוע (:
שואל השאלה:
שהעור שלי מאד רגיש
שהעור שלי מאד רגיש
איך אלרגייה לשמש קשורה לאקונומיקה
שואל השאלה:
כן תושה על ההתעניינות זה ממש נחמד ומקסים מצדך❤❤
כן תושה על ההתעניינות זה ממש נחמד ומקסים מצדך❤❤
באותו הנושא: