4 תשובות
מניח שכן, פעם עזה הייתה יותר שקטה, והחזית בלבנון הייתה יותר רועשת.
כן עוד לפני הרבה שנים במלחמת שלום הגליל בעיניי זעם בדין וחשבון ובמלחמת לבנון השניה וגם ביניהם תושבי הצפון ספגו המון קטיושות
כן, לפני שהתחיל כל מה שיש בדרום, זה היה גם בצפון.
היה מלא אזעקות ובגלל זה יצאנו ל2 מלחמות עם לבנון..
ואז החמאס הצטרף למסיבה.
אבל עד היום המצב בצפון לא שקט רק לפני כמה שנים היו שם מלא מנהרות שתפסנו ועדיין יש אזעקות מהם לפעמים.
היה מלא אזעקות ובגלל זה יצאנו ל2 מלחמות עם לבנון..
ואז החמאס הצטרף למסיבה.
אבל עד היום המצב בצפון לא שקט רק לפני כמה שנים היו שם מלא מנהרות שתפסנו ועדיין יש אזעקות מהם לפעמים.
באותו הנושא: