10 תשובות
לא.
זה נשמע מאד משעמם ומאוס, כנראה גם עצוב, אתה רואה את כל האהובים עלייך מתים, הכל נשאר אותו הדבר, לזמן מסויים זה באמת משתלם, אבל אני בטוחה שבשלב מסויים זה נמאס.
I:
לא,אם*
e1a
הנה סרטון מדעי על למה אתה לא רוצה לחיות לנצח
המארח הוא תור
אנונימי
לא.
לא.
יש משהו מאוד משחרר בידיעה שיום אחד תמות והדורות הבאים ימשיכו אחרייך מבלי לדעת מי אתה.

חוץ מזה מה הטעם לחיות כשכל בני דורך מתים ? סתם תהיה בודד.
כן
ממש לא אני לא הייתי רוצה לראות את כל החברים שלי מתים ושאני ישאר לבד
אם זאת רק אני שחייה לנצח אז לא .
אני לא רוצה לראות את כל מי שאני אוהבת מת ולהשאר לבד
לנצח זה לא למות באופן טבעי? לא להזדקן? או לא להיות מסוגלת למות אפילו אם נגיד יורים בי?
לא !!!