10 תשובות
שלחי עוד הודעה.
אל תשלחי
אם זה דחוף יחסית תשלחי עוד הודעה
אם לא, תני לה זמן לדעתי
שואל השאלה:
^ היא שלחה בחמישי כיאלו
וזה לא דחוף סתם מציק כזה, היא שלחה לי הודעה ועניתי לה בשאלה והיא לא חזרה אליי פשוט
אנונימית
אה וואו אז עבר זמן
בדרכ לוקח לה זמן לענות?
שואל השאלה:
^לא
אנונימית
אז תשלחי לה עוד הודעה לדעתי
יכול להיות שהצ'אט נאבד לה בין עוד הודעות או שהיא סתם לא שמה לב, את לא חופרת זה לגיטימי לגמרי
שואל השאלה:
^ לכתוב כזה "הכל טוב?"
אנונימית
כןכן
מקווה שתענה
לא כלכך נעים לומר את אבל את שמה לב שאת מקבלת עצה מחופרת כן
אנונימי