3 תשובות
למה שתפחדי
רגיל לגמרי כאב ביד
תנוחי במיטה
רגיל לגמרי כאב ביד
תנוחי במיטה
זה יעבור
כאב זה נורמלי ויכול להיות יהיו עוד תופעות לוואי זה קורה לכולם אין מה לפחד
באותו הנושא: