4 תשובות
במבה
תפוצי'פס
דוריטוס (צהוב או שחור כלומר טבעי או חריף)
תפוציפס שמנת בצל
אפרופו
ביסלי
זאת דעתי (חטיפים בייסיק)
חמצוצים מסטיקים שוקולדים, וחטיפים זה בסוף אבל פרינגלס דובונים ואפרופו הכי טעימים שיש וגם חלק מהציטוס
אנונימית
אממ המון ציטוס פאף