6 תשובות
כי אין. לא כולם רוצים לעבור לגור בישראל או להיות כאן. לא כולם יהודים גם.
אין לי מושג וחבל חיחי
רוב האסייתים הם נוצרים/בודהיסטים אין להם שום קשר לישראל והם נמצאים במקום אחר בכלל איפה שיש את ההיסטוריה שלהם והתרבות שלהם
^ איך הגעת למסקנה שאין קשר בין נוצרים לישראל? יהשוע גדל פה בישראל
בסדר אז "לא יהודים"
מה זה משנה
מה זה משנה
יש יהודים ממדינות אסיה השונות , זה כן
בגלל שישראל זו מדינה שמקבלת יהודים אז לא קל למי שלא יהודי להגר ל-ישראל (מה גם שחלק מהם יבחרו מקומות אחרים)
האסייתים בארץ הם עובדים זרים ברובם:
פיליפינים ברובם מטפלים בקשישים
הודים ברובם מטפלים בקשישים ובתחומים אחרים
נפאל
סרי לנקה
תאילנדים חקלאות
סינים בניין
טורקים (טורקיה 97% באסיה,3% באירופה) בניין
קהילה יפנית קטנה
קהילה קוראינית קטנה (חלק מהקוראנים סטודנטים,חלק מתנדבים בקיבוצים וכו)
ויאטנמים קהילה קטנה(בגין דאג לפליטים הויאטנמים בזמנו)
יש קצת עובדים זרים מ-ירדן וכו
***************************
בכלל ישראל לא מדינת הגירה כזאת גדולה של זרים (=אמנם יהודים מהרבה מקומות אבל לא זרים)
דווקא באזור אמצע שנות ה90 אדם יכל לשמוע המון ספרדית באזור התחנה המרכזית ב-ת"א, וגם המון שפות אפריקאיות שונות , המון פולנים היו אז בארץ אז היו כמויות של מהגרים ממדינות שונות כאשר ברובן היו מדינות אפריקה השונות ומדינות דרום אמריקה בעיקר
לימים גירשו את רובם
כדי שישראל תהיה מדינת הגירה כמו מדינות אחרות בעולם צריך קהילה גדולה מאפריקה,אסייתים שונים כקבוצה גדולה,ג'מייקנים,ממדינות דרום אמריקה, ממדינות אירופה השונות ועוד
ב-חו"ל ברחוב/ברכבת/באוטובוס רואים את המהגרים בכמויות (פה בארץ גם אם מישהו רואה מהגרים אז הם בכמות שבקושי רואים )
פיליפינים ו-הודים כן רואים הרבה יחסית
בחו"ל יש להם אזורים משלהם,עסקים,חנויות וכו
ישראל מעבר לזה שזו מדינה פיצית, לעולם לא תוכל להתחרות עם מדינות כמו:
ארה"ב
קנדה
שוויץ
הולנד
ברזיל ועוד
סרטון מעניין:
https://youtu.be/musunq-xl3m
בגלל שישראל זו מדינה שמקבלת יהודים אז לא קל למי שלא יהודי להגר ל-ישראל (מה גם שחלק מהם יבחרו מקומות אחרים)
האסייתים בארץ הם עובדים זרים ברובם:
פיליפינים ברובם מטפלים בקשישים
הודים ברובם מטפלים בקשישים ובתחומים אחרים
נפאל
סרי לנקה
תאילנדים חקלאות
סינים בניין
טורקים (טורקיה 97% באסיה,3% באירופה) בניין
קהילה יפנית קטנה
קהילה קוראינית קטנה (חלק מהקוראנים סטודנטים,חלק מתנדבים בקיבוצים וכו)
ויאטנמים קהילה קטנה(בגין דאג לפליטים הויאטנמים בזמנו)
יש קצת עובדים זרים מ-ירדן וכו
***************************
בכלל ישראל לא מדינת הגירה כזאת גדולה של זרים (=אמנם יהודים מהרבה מקומות אבל לא זרים)
דווקא באזור אמצע שנות ה90 אדם יכל לשמוע המון ספרדית באזור התחנה המרכזית ב-ת"א, וגם המון שפות אפריקאיות שונות , המון פולנים היו אז בארץ אז היו כמויות של מהגרים ממדינות שונות כאשר ברובן היו מדינות אפריקה השונות ומדינות דרום אמריקה בעיקר
לימים גירשו את רובם
כדי שישראל תהיה מדינת הגירה כמו מדינות אחרות בעולם צריך קהילה גדולה מאפריקה,אסייתים שונים כקבוצה גדולה,ג'מייקנים,ממדינות דרום אמריקה, ממדינות אירופה השונות ועוד
ב-חו"ל ברחוב/ברכבת/באוטובוס רואים את המהגרים בכמויות (פה בארץ גם אם מישהו רואה מהגרים אז הם בכמות שבקושי רואים )
פיליפינים ו-הודים כן רואים הרבה יחסית
בחו"ל יש להם אזורים משלהם,עסקים,חנויות וכו
ישראל מעבר לזה שזו מדינה פיצית, לעולם לא תוכל להתחרות עם מדינות כמו:
ארה"ב
קנדה
שוויץ
הולנד
ברזיל ועוד
סרטון מעניין:
https://youtu.be/musunq-xl3m
באותו הנושא: