13 תשובות
אפשרי כמובן, תלוי בך
וואלה אפשרי אם תתאמץ ותשקיע את החיים שלך
סומך עלייך שותף
הלוואי תעשה משהו משמעותי בצבא יאלוף
קשה אך עם התמדה תצליח :)
ממש שלא
חלילה מזלזל, אבל כושר קרבי זה לא כושר רגיל. יש כאלו שמתאמנים מכיתה י' ועדיין נופלים מגיבושים
שואל השאלה:
^הכל טוב יאח אני יודע שלא קל להכנס לכושר קרבי ועוד ב20 ימים אבל אני רוצה להתחיל מי איפשהו כדי לא להיות הנסחב
אנונימי
כל הכבוד על הכוח רצון זה קשה אבל אפשרי
בהצלחה גבר^^
זה קשוח מאוד
אם אתה חושב שאתה יכול להשקיע את כל כולך רק שם אז תצטרף
זה גם תלוי לאן אתה רוצה להגיע
אנונימי
אוי אני נכנסת למגב שבוע הבא והפעם האחרונה שהתאמנתי היה בגיל 13
אפשרי אבל קשה ואינטנסיבי
קשוח