9 תשובות
לא טוב
שואל השאלה:
תודה
תודה
זה לא טוב אל תשתי
אם אין בזה סוכר תישתי
בגלל הסוכר שבזה, אז אם תשתי, תרחצי את הפה במים וזה לא יהיה נורא.
החיסרון יהיה רק טיפה פלאק שאולי יספיק להיווצר בשיניים, אבל לא הרבה.
החיסרון יהיה רק טיפה פלאק שאולי יספיק להיווצר בשיניים, אבל לא הרבה.
^ אה נכון, זה לגמרי תלוי אם זה אחד עם או בלי סוכר.
דבר ראשון זה לא יהיה לך טעים עדיף כבר שתשתי רק מים
דבר שני כבר ציחצחת שיניים למה את מכניסה את זה עכשיו לפה שלך את כל הסוכר הזה
דבר שני כבר ציחצחת שיניים למה את מכניסה את זה עכשיו לפה שלך את כל הסוכר הזה
שואל השאלה:
חח חח הלכתי כבר לשתות מיים
פשוט הייתי צמאה והתעצלתי לקום והיה לי בקבוק מיים בטעמים במדף בסוף קמתי
חח חח הלכתי כבר לשתות מיים
פשוט הייתי צמאה והתעצלתי לקום והיה לי בקבוק מיים בטעמים במדף בסוף קמתי
אהה מכיר את זה
כל הכבוד שקמת
אני הייתי גם ישן צמא מרוב העצלנות שלי
כל הכבוד שקמת
אני הייתי גם ישן צמא מרוב העצלנות שלי
באותו הנושא: