6 תשובות
זאת הסיבה שאני שונאת דתיים. לא כל מי שלובש כמוהם ומתנהג כמוהם הם ישר קופצים .
אנונימית
איכס מזה הדיבור הזה
ככ שוביניסטי ולא מכבד, בכל מקרה לשאלתך אני חושבת שהם חושבים שאת מתלבשת כביכול לא צנוע בגלל שאת מרגישה רגשי נחיתות, זאומרת שאת כביכול מרגישה מסכנה שלא שווה מהומה
ככ שוביניסטי ולא מכבד, בכל מקרה לשאלתך אני חושבת שהם חושבים שאת מתלבשת כביכול לא צנוע בגלל שאת מרגישה רגשי נחיתות, זאומרת שאת כביכול מרגישה מסכנה שלא שווה מהומה
זה ככ לא מכבד אמא
הם חושבים שאת מתלבשת לא צנוע.
לכי עם מה שנוח לך
הכל בסדר
תתעלמי מאנשים כאלה שזורקים הערות כאילו שבאמת אני אקשיב להם
הם חושבים שאת מתלבשת לא צנוע.
לכי עם מה שנוח לך
הכל בסדר
תתעלמי מאנשים כאלה שזורקים הערות כאילו שבאמת אני אקשיב להם
אני דתי לאומי איפה את ההית שאמרו לך ככה?
שואל השאלה:
הייתי בנווה זאב בבאר שבע
הייתי בנווה זאב בבאר שבע
אנונימית
ככל הנראה סתם קבוצה של דתיים..
באותו הנושא: