9 תשובות
תתחילי בקטן, את לא יכולה לפתח משמעת עצמית באפס זמן
שואל השאלה:
מה זה אומר בקטן?
זה חלק מאופי בעיקר.
יש אנשים שלא משנה כמה פעמים ינסו לעמוד בתכניות, הם פשוט ידחו אותן.
שואל השאלה:
אני כן עושה מה שצריך, פשוט לא בזמנים שקבעתי לעצמי.
נו כן, את דוחה את התכניות לזמנים שונים.
יש מחקרים שמראים שזה פשוט באופי האדם.
שואל השאלה:
השאלה היא עד כמה זה רע?
זה לא בהכרח רע, זה תלוי אם את עושה אותן בסוף או לא. אני אישית יכולה לדחות ואז לשכוח לגמרי וזה אכן רע.
שואל השאלה:
אני עושה אותן
יכול להיות שהיעדים שלך לא ריאליסטיים?
נגיד את חוזרת מבית ספר ב5 ורצית ללמוד ב6, אבל את עייפה ורעבה ואין שום סיכוי שאת באמת תשבי ב6.
תנסי להתחשב בעצמך ולקחת בחשבון את זה שאת צריכה גם זמן לנוח ולאכול וכל מיני דברים, ותקבעי לו"ז שאת באמת יכולה לעמוד בו.