7 תשובות
ללכת בלי גקט
אני יודעת שאנשים מעירים, צוחקים ועוד זה ממש מפריע ומעליב אבל אם תתני להם להשפיע עלייך ככה את לא תתקדמי
תלכי למשחק בלי גקט את גם תראי איך את תהיי גאה בעצמך ותשמחי על זה שהצלחת בסוף:)
התגברת על הפחד שלך
אני יודעת שאנשים מעירים, צוחקים ועוד זה ממש מפריע ומעליב אבל אם תתני להם להשפיע עלייך ככה את לא תתקדמי
תלכי למשחק בלי גקט את גם תראי איך את תהיי גאה בעצמך ותשמחי על זה שהצלחת בסוף:)
התגברת על הפחד שלך
למה שמישהו יצחק? לאף אחד לא באמת יהיה אכפת
גם אני כל הזמן בבית ספר עם גקט ולא מורידה אותו אז אני מבינה אותך אבל באמת לאף אחד לא כזה אכפת מהידיים שלך וגם אם כן זאת בעיה שלהם ואל תתני להם למנוע מעצמך משהו שאת רוצה
ואם רת בכל זאת לא רוצה אז אולי שימי חולצה ארוכה ועליה את הקצרה שצריך לשים בטורניר? או שתבקשי שיתנו לך להיות עם גקט
אל תמנעי מעצמך לעשות משהו שאת אוהבת וטובה בו בגלל משהו כזה, אם תהיי חייבת תשחקי בלי הגקט בטורניר, תשחקי בלי גקט וכמו שאמרת תתגברי על זה
זה עדיף מאשר שתתחרטי שלא נהנת ושיחקת
גם אני כל הזמן בבית ספר עם גקט ולא מורידה אותו אז אני מבינה אותך אבל באמת לאף אחד לא כזה אכפת מהידיים שלך וגם אם כן זאת בעיה שלהם ואל תתני להם למנוע מעצמך משהו שאת רוצה
ואם רת בכל זאת לא רוצה אז אולי שימי חולצה ארוכה ועליה את הקצרה שצריך לשים בטורניר? או שתבקשי שיתנו לך להיות עם גקט
אל תמנעי מעצמך לעשות משהו שאת אוהבת וטובה בו בגלל משהו כזה, אם תהיי חייבת תשחקי בלי הגקט בטורניר, תשחקי בלי גקט וכמו שאמרת תתגברי על זה
זה עדיף מאשר שתתחרטי שלא נהנת ושיחקת
שואל השאלה:
אני אסביר גם למה זה קשה לי
היה יום אחד שבו הייתי בלי גקט, ופשוט כל כך הרבה ילדים צחקו עליי ומאז אני בסוג של טראומה מזה וחשבתי לשים חולצה מתחת אבל אני מפחדת שזה יראה מטופש
אני אסביר גם למה זה קשה לי
היה יום אחד שבו הייתי בלי גקט, ופשוט כל כך הרבה ילדים צחקו עליי ומאז אני בסוג של טראומה מזה וחשבתי לשים חולצה מתחת אבל אני מפחדת שזה יראה מטופש
לצחוק עלייך בגלל שהיית בלי גקט? אנשים לפעמים ממש טיפשים
בכל מקרה עזבי אותםם תלכי לתחרות בלי גקט את לא תחחרטי על זה, מי שיצחק עלייך שם תתעלמי שימי פס מי הם בכלל אפשר לחשובב
מה את צריכה לסבול כל הזמן להיות עם גקט בגללם? ממש לא
תלכי תשחקי תהני ואחרי זה את ממש תשמחי כי התגברת על הפחד שלך התעלמת מהטיפשים ההם והכל בסדר:)
בכל מקרה עזבי אותםם תלכי לתחרות בלי גקט את לא תחחרטי על זה, מי שיצחק עלייך שם תתעלמי שימי פס מי הם בכלל אפשר לחשובב
מה את צריכה לסבול כל הזמן להיות עם גקט בגללם? ממש לא
תלכי תשחקי תהני ואחרי זה את ממש תשמחי כי התגברת על הפחד שלך התעלמת מהטיפשים ההם והכל בסדר:)
שואל השאלה:
את ממש צודקת, תודה! :)
את ממש צודקת, תודה! :)
אין על מה
תהניי ובהצלחה במשחק❤
תהניי ובהצלחה במשחק❤
שואל השאלה:
תודהה❤
תודהה❤
באותו הנושא: