5 תשובות
יום הולדת זה לחלשים
מזל טוב נסיכה תתמקדי בדברים טובים ביום הזה ❤❤
מזל טוב נסיכה ❤
תזכרי שאת מהממת ואת לא חייבת שישלחו לך מזל טוב , האנשים הנכונים יגיעו אלייך.
תזכרי שאת מהממת ואת לא חייבת שישלחו לך מזל טוב , האנשים הנכונים יגיעו אלייך.
חחח גם לי זה קורה, אכן מבאס, אבל אין מה לעשות, אנחנו בני אדם אחרי הכול ולא רובוטים שמסוגלים לזכור את כל התאריכים שבעולם.. פשוט תזכירי שיש לך יומהולדת, אני בטוח שאם יש לך חברות טובות הן לא שכחו מכוונה רעה והן יאחלו לך מזל טוב כמו שצריך. מזל טוב ושיהיה לך רק אושר ובריאות! לשאלה- לי יש יומהולדת ב- 21.5.
pain גם אצלי זה ככה הרגע הכי כואב שרק שתי חברות העלו סטורי וכולם ראו שרק שתיים ועוד ילדה חוגגת ביום שלי וכולם העלו לה אז תתנחמי בזה
אנונימית
באותו הנושא: