9 תשובות
50 ומטה, וזה לא משנה אין מה לפסול בסוף תבוא האחת בגובה שלו או אפילו יותר
נראה לי 1.60
למרות שאני לא הייתי פוסלת על זה כי אני נמוכה יותר
למרות שאני לא הייתי פוסלת על זה כי אני נמוכה יותר
אני הנמוך הולך לצפות לתשובות כואבות
אנונימי
1.69
אני פוסלת מ173
1.60 אני אישית פוסלת , אני 1.69 אז יהיה לי לא נוח ולא אהיה שלמה עם להיות בזוגיות עם בן אדם כזה
לא פוסלת שום גובה
איכ נו באמת, הסטנדרטים של בנות היום זו חוצפה. לא לצאת עם מישהו כי הוא לא מעל 1.70 זה הגזמה...
נכון, 160 זה לא כיף, אבל מפה ועד לפסול
לשאלה- לא פוסלת
נכון, 160 זה לא כיף, אבל מפה ועד לפסול
לשאלה- לא פוסלת
יותר נמוך ממני
אני 1.59 שזה די נמוך אז יותר מזה..
אני 1.59 שזה די נמוך אז יותר מזה..