8 תשובות
ממש לא אין בזה שום בעיה שבת תיזום את הצעד הראשון
הכי לא שבעולם ם ם םםם
אנחנו במאה 21 זה הגיוני ובעיניי אין הבדל אם בת מתחילה עם בן או הפוך
לאלא
זה הגיוני לגמרי
זה הגיוני לגמרי
לא מביך. רצינו שוויון, אז עד הסוף.
לא
אם כבר לדעתי זה חמוד
אם כבר לדעתי זה חמוד
לא
בכלל לא, זה מעלה ברמות.
באותו הנושא: