8 תשובות
ממש לא אין בזה שום בעיה שבת תיזום את הצעד הראשון
הכי לא שבעולם ם ם םםם
אנחנו במאה 21 זה הגיוני ובעיניי אין הבדל אם בת מתחילה עם בן או הפוך
לאלא
זה הגיוני לגמרי
לא מביך. רצינו שוויון, אז עד הסוף.
FML
לא
אם כבר לדעתי זה חמוד
לא
בכלל לא, זה מעלה ברמות.