58 תשובות
בן אדם שמאמין באלוהים?
שום דבר
פרמטיביים בדעותיהם
זה הדבר הראשון שעולה לי לראש, אני לא באמת חושבת שכל הדתיים ככה
אנונימית
כמו שאני רואה כל בן אדם אחר
זה בן אדם לפני שהוא דתי, מה יש לחשוב עליו?
איכ פרימיטיביים
אנונימית
כלום האמת
לא חושבת, זה כמו שאלך ליד אנשים אחרים וזרים ברחוב.
שואל השאלה:
^^^^בתור דתיה, או לא ממש אני כבר לא יודעת איך להגדיר את עצמי בגלל שיש לי נפילות בחיים-זה די טעות. בחיים לא שפטתי אף אחד לפי לבוש או כל דבר שונה אחר :/
אנונימית
סטייל מגניב בטירוףף
כלום
אנונימי
ביום שישי שבת אני פשוט מהר מכניסה את הטלפון לכיס כדי לא להרוס להם/לכבד סתם לא יודעת למה אפילו שאר ימים אני רואה בהם כדמות להערצה כי אני לא הייתי מסוגלת לעשות כת מה שהם עושים. (ללמוד תורה, כל התפילות, לשמור שבת..) לי זה קשה אז כל הכבוד להם שהם שומרים על הכל ואוהבים את הדת. זה מראה הרבה
אני לא חושבת על זה, זה נראה לי בסדר ונורמלי לרצות לשמור יותר אבל *לפי דעתי* זה לא בסדר שאני מבקשת עזרה איך להגיע למקום כלשהו והוא מכסה את העיינים או לבקש מנשים לעבור למאחורה באוטובוס
ל שהם שונים ממני ואני לא מבין איך הם חיים ככה
כלום אנשים רגילים
למה יש להם מלא ילדים?
שום דבר מה הבעיה שלכם עם דתיים/חרדים אנשים שונאים אותם בלי סיבה הם לא עשו לכם כלום
כמו דודים שלי
*נבהלת כי אני חושבת שזה מורה מהבית ספר שלי ובורחת*
אנונימית
שהוא דתי
אנונימי
שהם אנשים בדיוק כמוני וכמוך רוב הסיכויים *אלה אם*

שהם מאמינים יותר ממני, למרות שאני מאמינה פשוט לא שומרת (בעיקר על מזון לול)

לא יודעת
אנשים
כלום, לא יותר מדי אכפת לי מאחרים אם אני לא מכיר אותם או הם לא עושים משהו שמושך תשומת לב(כמו נגיד לצעוק או לנוע באופן שמושך תשומת לב)
כלום, אם הוא נופל אבל הדבר הראשון שעולה לי לראש "תמשיכי ללכת, תצחקי אחר כך"
פינגווין כי בעיר לי כולם לובשים שחור לבן
אנונימית
אני אישית אוהבת לבוש צנוע, אז תמיד אני שואלת את הדתיות איפה הן קנו את הפרטי לבוש (כשאני רואה בגד שממש מוצא חן בעיניי).
אנונימית
כלופ
כלום? אני רואה אותה/ו כמו כל בן אדם לא מתייחסת לזה שהיא או הוא דתי/יה
האמת לא משהו מיוחד אבל נניח אם אני רואה ילדה דתייה שמכוסה מכף רגל ועד ראש אני חושבת שהיא מסכנה. חבל לגדל ילדות במחשבה שהמרפק או הברך שלהן לא צנועים... צריך לחנך ילדים בצורה שיהיו שלמים עם הגוף שלהם, לא יפחדו לחשוף ולא יחשבו שאפילו קול של אישה לא ראוי להישמע.
כשאני רואה בחור דתי ששם יד על העיניים שלו כשהוא רואה אותי חוזרת מבית הספר, עם טייץ ארוך וחולצת בית ספר אני נגעלת. לימדו אותו להתייחס לנשים כמו מצורעות?
אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו..
שהוא/היא גם בן אדם, אם אמונה שונה או דומה, אני לא אדע את זה.
לא חם להם??
כלום
אנחנו מפלצות או משהו? שאני אבין חחח
שהיא משלנו(אני דתיה) ואם היא לבושה/ש יפה וזה יש בי חלק גאה בו וזה באמת כיף ליראות
זה יפה כל כך הכיפהה
ונשים פשוט , הלוואי להיות ככה , לשמור שבת וזה
כל מה שאמרתם פה זה חרדים דתיים מתלבשים רגיל חוץ מכיפה וציצית ונשים שמות לפעמים חצאיות ולרוב דתיים לא יעירו על לבוש יש הבדל ענקי בין חרדיים לדתיים
אנונימית
יא דתי כמוני.
סתם תכלס אנלא חושבת כלום, זה עוד בנאדם.
שום דבר מיוחד
כלום, לא אכפת לי מאף אחד ואני דתייה בעצמי.
"מה היא מסתירה מתחת לחצאית הזו מוואהאהאה"
סתאם סתאם, אני גם דתי, יותר נכון חרדי לייט כזה, קיצר, אני דתי אבל צוחק על החיים, וגם יוצא עם בנות, למרות שטכנית אני רווק.
קיצר אני אדם מעניין. ותמיד אוהב לראות שתיים ודתיות כמוני(:
מה גודל איבר המין שלהם.
אני חושב ככה על כל בן אדם דרך אגב, גם על כלבים וחתולים.

(לא באמת)
שהם בני אדם
דיי עם השאלות האלה
שרובם חיים בבועה
אני שואלת מתי יוצא שבת, אני דתייה בעצמי אבל אני לא זוכרת את זה רוב הזמן
אנונימית
מעריכה אותם.
שהוא דתי?
שהיא או הוא בן אדם נחמד
אנונימית
הדבר הראשון שעולה לי בראש זה, איך לא חם לה?(במיוחד בקיץ)
שהם לא מסוגלים להסתכל עליי אם אני אהיה עם גינס עם קרעים גדולים או גופיה קצרה
איך הם מסוגלים להתלבש ככה מרצונם החופשי/כמה אני שמחה שאבא שלי חזר בשאלה לפני שנולדתי
שהיא דתייה/שהוא דתי
אם הוא צעיר
זה גורם לי לחשוב אם הוא באמת בחר להיות דתי או שהוא עושה את זה מתוך כפייה כמוני
זה גורם יל לחשוב על גבינה וגבינה עושה אותי רעב, ביי הלכתי לאכול