102 תשובות
לא.
להיפך, לפעמים התשובות שלהם כל כך מטומטמות שאני לא יכול להשתכנע.
שואל השאלה:
איך הן מטומטמות?
אנונימית
השאלה מי מביא עובדות. לרוב אלה מתנגדי החיסון.
שואל השאלה:
בגלל זה מפחיד מאוד מה שאומרים כי זה עובדות.
אנונימית
ביל גייטס רוצה להרוג את כולנו? ניסויים בבני אדם? רופאים ששללו להם את הרשיון לעסוק בתחום ומפיצים שקרים? התעלמות מעובדות קיימות ומוכחות?
שואל השאלה:
לא יודעת זה נשמע הגיוני מבין?
אנונימית
מסכימה ומחזקת! לא הולכת לקחת את ה"חיסון" נגד השקרונה הזאת לעולם
מצידי שהעולם יחרב ועדיין לא אקח
שואל השאלה:
מפחיד ממש באמת.
אנונימית
ואנשים ממשיכים להכחיש את קיומה של מגפה שלקחה את חייהם של מאות אלפי אנשים.
המאסטר, השקרונה לא הרגה בן אדם אחד אפילו כי היא לא קיימת. תפסיק להכחיש את היותה בדיונית. אם היא כן קיימת, אז תשלח לי קישור למקור מידע אשר מוכיח את קיומה
שואל השאלה:
וואי בא לי כבר שאנשים יפקחו עיניים ויפסיקו עם הטירלול הזה.
אנונימית
שואלת השאלה, גם אני מתה שזה יקרה כבר אבל אנשים שטופי מוח כדי להבין שכל הזמן הזה הם האמינו לשקרים והונאה
שואל השאלה:
זה עצוב וזה מרגיז. כמה הוכחות אפשר להביא?? כאילו די מה אתם באמת מאמינים לאנשים בממשלה במקום לחברים שלכם באתר? במקום לאזרחים פשוטים??
אנונימית
מסכימה איתך כל כך, אנשים כל כך שטופי מוח לרמה שהם הפסיקו לסמוך על חבריהם. מחברים הפכו לבוגדים.
שואל השאלה:
כן אני סומכת קודם כל על אנשים רגילים.. לא ממשלות
אנונימית
לא. כל מכחישי הקורונה מדברים בולשיט. השאלה היא האם הם אומריפ את הבולשיט הזה עם קישורים לאתרים פסאודו מדעיים ומילים גבוהות, או שלא.
תפוחי זהב, דבר יפה על מה שאנחנו אומרים. תן לי הוכחה אחת שמפריכה את דבריי, כי כמעט לא ראיתי מאמיני דת השקרונה שבאמת מנסים להוכיח את טענותיהם.

ולמה אתה אומר שתפיסתנו האובייקטיבית של המציאות היא איך שהו פסאודו מדעית?
שואל השאלה:
^נכון. כל מי שמתנגד מביא הוכחות!
אני בהתחלה התלבטתי ומי שהתנגד שכנע אותי הרבה יותר כי הם מוכיחים ומפרטים ולא סתם אומרים שהצד השני טועה..
אנונימית
אני מתנגד להתחסן אבל לא בגלל קונפירציות מםגרות שלמתנגדים אחרים כמו הממשלה רוצה לדלל אותנו? וכל השיט הזה, אני מתנגד רק בגלת שחליתי בפורים האחרון ולא הרגשתי כלום ובטלוויזיה מראים רק אנשים שסבלו וזה לא נכון לא כולם עוברים ככה ובת דודה שלי והמורה שלי התחסנו וחלו ועברו את קשה מאוד של חוסר חמצן וכל מי שאני מכיר שחלה והתחסן פעם אחת או פעמיים סבל מהקורונה והחיסון לא עזר בשיט זאת הסיבה היחידה
מה הקשר להאמין לממשלה ולא לחברים מה החברים כבר יודעים? אני גם לא מקשיבה לממשלה אני מקשיבה למחקרים ולרופאים שיודעים טיפה יותר ממכם בנושא ולמדו אותו באמת. תפסיקו לבלבל את השכל. אנשים מתו מהמחלה הזאת אתם לא יכולים להגיד שבכל השנה וחצי האחרונה מאות אלפי אנשים סתם במקרה מתו באותה תקופה שמתפרץ וירוס. רציני אי אפשר עם החוסר היגיון הזה
שקרונה? באמת? לא קיימת?
הקורונה קיימת והיא הורגת אנשים ברחבי העולם
ביל גייטס לא רוצה להשתיל שבבים באף אחד מכם, והאנשים הכי חשובים שלכם כל הרופאים שאתכם הם רופאים ללא רישיון כבר כמה שנים על הפצת פייק ניוז
חוץ מזה מה האינטרס של כל הממשלות והמדינות בעולם כולל מדינות אויבות לשתף פעולה ו"לשכנע" את כולם להאמין בזה?
אני יכולה להגיד שהייתי מאושפזת ללא קשר לקורונה ותוך כדי מצבי הבלתי נסבל שכנעו אותי ללא סוף להתחסן לקורונה וכמובן שלא התחסנתי אבל ניצלו את מצבי
וכמובן שהתנגדתי. כן אני לא מאמינה לאף אחד וזכותי על גופי
אנונימית
^^^^^^^בדיוק מה שכתבת רציתי לכתוב גם. מחזק!
לא
לא מאמינה בכל הקונספירציות האלה, לא נשמע הגיוני בעליל, התחסנתי 3 פעמים ולא קרה לי שום דבר. שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ויבחר אם להתחסן או לא
אבל קצת קשה לי להאמין שביל גייטס רוצה לדלל את האוכלוסיה ושיש שבבים בחיסון כדי לעקוב אחרינו. (לא מתווכחת עם אף אחד, זאת דעתי)
שואל השאלה:
הכוונה היא לא להאמין לבעלי אינטרסים
אנונימית
וואי מה יש לכםם, כבר מזה שעשו את החיסון כל כך מוקדם אתם אמורים לדעת שמשהו כאן לא בסדר. תתחסנו תקבלו את זה ואל תגידו יש כאבי ראש אתם חלשים כמה ימים זה הבעיה שלכם
בצלמו ובדמותו, אני אסכים, כי ברגע שיהיה לי מידע על הנושא אז אוכל להחליט איזה מן הצדדים הוא האחד שיותר אמין
רוב המכחישים שראיתי הביאו לי עובדות מהפייסבוק וזה כבר מראה על הרמה. מביך עד כמה מושפלים אפשר להיות
אנונימית
שואל השאלה:
רוצים הוכחה שזה הכל בולשיט?
חיסוני הילדים.

כל הקורונה כמעט דיברו על זה שלילדים אין תסמינים, נכון?
תראו עכשיו אחרי שיש חיסון איך פתאום מפרסמים כל שבוע על ילדים חולים קשה...
תבדקו אותי
אנונימית
שואל השאלה:
הכוונה היא לא להאמין לאנשים שרוצים שתתחסן בכפייה כי לך תדע מה הכוונה האמיתית שלהם.
תחשוב על זה רגע- אם אני משכנעת אותך לא להתחסן וחס וחלילה קורה לך משהו, מה אני ארוויח מזה? אני לא מכירה אותך במציאות, אני לא מוכרת שום דבר אחר כתחליף אז מה יעזור לי לשכנע מישהו חוץ מכוונות טובות?
אנונימית
בקשר לילדים, הופצו עוד מוטציות ועוד סוגי קורונה. חוץ מזה, זו מחלה שפרצה לא מזמן. מנסים להבין אותה, אז לאט לאט מוצאים עליה עוד עובדות והיא לא כזאת כללית ופשוטה. חוץ מזה, למדינה לא ככ אכפת ממך עד כדי שהם ישימו לך שבבים. אז די לחיות בסרטים שכולם רודפים אתכם
אנונימית
שואל השאלה:
על מה מינוס? תענו על השאלה במקום לשים מינוסים.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אתם לא מבינים שזה הקטע?
עד שלא כולם יתחסנו אז יהיו 110000 גלים של קורונה. אתם כאילו לא קולטים את זה?? אתם לא קולטים שמדובר בשטיפת מוח?
הכוונה שלהם זה למוטט אנשים נפשית ולשלוט בהם ובינתיים הולך להם לא רע בכלל
אנונימית
בצלמו ובדמותו, כן אני אכן אקבל את הוכחתך אם אשכתנע ממנה. פשוט תשלח לי אותה ואני כבר אני אחליט בעצמי לגבי אמינותה. אל תדאג, אני אנסה להיות עם ראש פתוח לגבי איזה צד יותר אמין.
ביום שמאמיני החיסון יביאו לי ראיות ולא רק ינסו לגרום לנו להישמע הזויים ולהתנשא עלינו כי זה הכי קל, אולי אז יהיה משקל לדברים שיגידו ואני אשקול להתחסן. בינתיים אתם יוצאים מביכים, נגד זכויות אדם, ובריונים עם יד קלה על המקלדת.
עד היום לא קיבלתי שום טיעון אמין ממאמיני החיסונים, חוץ מלהפריך את הטענות שלי שלא סיפקתם שום דבר נגדן, שום הוכחה רציונאלית שאני אכן טועה.

איך אני יכולה לקחת ברצינות אנשים שימכרו את כל הזכויות שלי עבור הממשלה? אנשים לא עקביים שיום אחד יהיו איתי בכל הנוגע לזכות על הגוף שלי ולמחרת אם הממשלה תעביר חוק הפוך יהיו נגדי?

באמת שאי אפשר לסמוך עליכם שמה שאתם אומרים זה נכון כי אתם משחקים "אמר המלך" וכל דעותיכם הן בהתבסס על לרקוד לפי חליל החדשות שמחליף מנגינה כל יום. זה פיצול אישיות. אין לכם דעה סקפטית? והג'וקר היחיד שלכם הוא להגיד לי שהמקורות שלי מפוברקים (מיותר לציין שגם שלכם)
עצם העובדה שמקורותיכם מותנים בהחלטת הממשלה מה נכון ומה לא, אינה אמינה או יציבה מספיק כדי להיחשב לעובדה עבורי. גם מחר הממשלה יכולה להחליט ש"אוויר" זה לא עובדה וחייבים לנשום גז במשאף ואתם תשתחוו.

אה רק רגע, אתם כבר נושמים את הפחמן הדו חמצני והחיידקים שלכם במסיכה כי אוויר אינו "חוקי". רואים את הבעיה בכם או שהמסיכה מסתירה לכם?
סתם בריונים שלא יכולים להתמודד עם דעה אחרת בלי לקלל ולזרוק מילות גנאי.
אנונימית
שואל השאלה:
הוצאת לי את המילים מהפה אנונימית.
אנונימית
סימפית לשעבר; ישלך הוכחות לכך שאף אחד לא מת מ-"שקרונה"?
אחי החורג נפטר מהזה..
תחשבי קצת לפני שאת כותבת, ויש עוד כל-כך הרבה אנשים שהקרובים שלהם נאבדו להם מהדבר הארור הזה.
אנונימית
עזבו את כל הקונספירציות, החיסון פשוט לא יעיל. כל שישה חודשים צריך לקבל בוסט, ממתי שמענו דבר כזה? וגם כשאתה מחוסן זה לא מונע ממך להידבק ולחלות. בקיצור כל המטרה של החיסון זה לקבל תו ירוק. לא כדי לחסן את הגוף מהקורונה. בולשיט. אם תחשבו קדימה תבינו שאין עניין להתחסן, זה פאק*נג גלגל שלא יעצור בחיים.
אנונימית
שואל השאלה:
מסכימה אנונימית.
אנונימית
שואל השאלה:
אנומימי מתכוונים לזה שלא כל ה20399393 בהכרח מתו מקורונה. זאת הכוונה.
אנונימית
אנונימית, כל שנה גם צריך להתחסן שוב נגד שפעת. אין חיסונים שיעילים לנצח. וכן, אני מוכן להתחסן גם פעם חמישית אם צריך.
^^^^^^סימפית לשעבר
את בוחרת להאמין בקונסיפרציות הזויות.
את בכלל שמה לב מה את כותבת?
הקורונה לא קיימת? באמת? אז אין בשנה וחצי האחרונות נגיף שהתפרץ בכל העולם וגרם לסגר ענק? אז הכל המצאה לדעתך? באמת?
סליחה אבל זה נשמע ממש מגוחך,
את מזלזלת במוות של המון אנשים.
מעניין אם כשאת/מישהו קרוב אלייך/מישהן מהמשפחה שלך יחלה בקורונה, נראה מה תחשבי.
כןן?! ואיך אתם יודעים את זה כאילו וואו אנשים תתעוררו על החיים המשעממים האלו!
כאילו אתם מאמינים לאיזה משהו מטומטם שמישהו בן-12 כתב כאילו הוא יודע משהו! או שאמרו משהו בפייסבוק או בטיק טוק או בכל רשת חברתית אחרת חסרת פאקניג תועלת!
במקום להקשיב לרופאים..
כאילו בחיי אנשים איבדו אנשים שהיו קרובים אליהם, אתם מדברים כאילו ישלכם תואר ברפואה או משהו כזה, אתם יכולים לא להתחסן, אבל לא לזלזל באף בנאדם שאיבד מישהו שהיה קרוב אליו ולהגיד- שאף אחד לא מת מהזה. כאילו מי אתםם??
אני מתנדבת במדא, אני ראיתי אנשים במצב כל כך גרוע.
באמת קחו אחריות על הדברים הסתומים שאתם אומרים!
אנונימית
^^^שלומו,
טווח לא תווך
אם אתה מביא לנו 'הוכחות' לפחות תדע לכתוב.
1. זה לא מגיפה תשלימו עם זה. מגיפה זה גופות ברחוב וכמויות של אנשים שמתים, מה שמראים בתקשורת זה ליטרלי הכמות מתים שיש כל שנה, רק שהפעם מסתובבים סביב זה ויוצרים המון לחץ סביב זה אז ברור שאנשים יחשבו שיש פה משו מטורף, זה לא מסוכן ל98% מהאוכלוסיה אז רוגע (2% זה אנשים בקבוצות סיכון, "אבל יש גם לא כאלה שבקבוצות סיכון", תמיד יש קיצוניים..)

2. אם החיסון באמת עוזר והשפיע אז איך זה שהאחוזים נשארים אותו דבר? (כי אנשים לא מתחסנים, וואלה אבל כרגע הרוב שמתים זה כאלה שכן מתחסנים)

3. למה חתמו הסכם שלא ניתן לפתוח את התיקים עם הפרטים בנוגע לחיסון, ושיהיה אפשר לפתוח רק עוד 20 או 30 שנה?

4. מתנגדי חיסונים לא הכי צודקים בהכל, ומתחסנים לא הכי צודקים בהכל.
צריך להסתכל על שני הצדדים, לקבל את שניהם ולכבד את שניהם, לזלזל רק יוצר תסיסה כמו שבנט רצה ואני מצוטט: " אני רוצה שההורים יריבו אחד עם השני, הורים של מתחסנים עם הורים שלא מחסנים"

5. החיים יפים, אל תיתנו לרשת תקשורת מושחטת לעצב לכם את החיים, כי רק מעניין אותם כסף אחרי הכל
יום טוב(:
למכחישי הקורונה יש את הסיבות הכי מטומטמות בעולם. ליטרלי אנשים ללא משכל ואין לי משהו אחר להגיד, יש עובדות מדעיות בחוץ, והם מחליטים להאמין למישהו מטורלל שהחליט שרוצים להרוג את כולנו.
^אנונימי
אני מכיר אישית כל מיני פסיכולוגיות ורופאות נשים שבאים אליהם כמויות של בנות עם בעיות מחזור ודימומים ברחם
בנוסף גם היה את זה לכמה חברות שלי שעברו אפילו ניתוחים ברחם כמה שבועות אחרי שהם התחסנו
אז סורי אבל כנראה שהבעיה היא שלך
בדיוק להפך, אחרי שקראתי כמה מהטיעונים הטיפשיים האלה הבנתי כמה ריקה מתוכן דעתם של האנשים האלו.
שואל השאלה:
אני לא רוצה להיות חלשת אופי
אנונימית
לא להתחסן!!!
שואל השאלה:
איזה שטויות? אני לא רוצה להיכנע בקלות..
אנונימית
שואלת השאלה מסכימה איתך, למה לי להאמין לחדשות? נמאס לי מחדשות של תעמולה המסקרות רק מה שמתאים לנרטיב שלהן, הממשל והמרבה במחיר..רק מהניפוח של ההצגות שלהם מריחים את הסירחון של החרטא שלהם

בהפחדות ובלהגיד שטויות אתם טובים אבל מה עם להוכיח?
בריאות אמן
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שאני אומרת כבר 30000 פעמים
אנונימית
כל כך. לחשוב שתעשיית התרופות רוצה שנהיה בריאים זה כמו לחשוב שתעשיית הנשק העולמי רוצה שיהיה שלום עולמי
הם תמימים, תאחלי להם רק בריאות ושיפתח להם השכל אמן
הצייתנות שלהם תמשיך את הסיוט הזה
אנונימית
שואל השאלה:
זה גורם לי לחרדות גדולות
אנונימית
לא...הסרבנות שלכם תסיים את הסיוט הזה, ובדרך מאוד לא נעימה.
מה עוד לא הבנת ככל שנתקרב לחיסון הבא זה ימשך...^ תתחילי לחיות לצערנו לצד זה. כל עוד יש מספיק לקוחות לבולשיט ולשקרים האלו, הם ימשיכו... כשאנשים בצורה קולקטיבית יגידו ש"מספיק לא מאמינים לכם יותר, מסרבים לכם ומורדים בכם ובשחיתות הבלתי נגמרת שלכם ולא מתחסנים חיסון חמישי" ויגידו את זה ובצורה מספיק חזקה ותקיפה, הקרקס המקולל הזה ייגמר... עד אז... בתאבון לך. אני לא מתכוונת להיות מכורה להזרקות כמו נרקומנית
אנונימית
שואל השאלה:
תחשבו על זה שנייה, למה הממשלה רואה במתנגדי חיסונים "אויבים" והתקשורת עושה להם דמוניזציה? אולי כי הם חושפים את האמת?
אולי כי הם בעלי דעה עצמאית? חשבתם על זה פעם?? מפחיד את הממשלות שיש אנשים חזקים שעומדים על שלהם ובמקום שאתם תבואו ותגידו שאתם לא מוכנים לטירלול של חיסון כל חצי שנה ובמקום שתחזקו אותנו אתם מצטרפים לצד של הממשלות והתקשורת. זה באמת עצוב.
אנונימית
נא בדקו אותי ושתפו אמת פשוטה:
גיברלטר היא מדינת אי, הכי מוזרקת בעולם:
100% מוזרקים ב2 מנות.
40% מוזרקים בבוסטר.
בשעה זו קורונה חריפה משתוללת שם עד שביטלו את כל אירועי הקריסמס.
מה המסקנה?
אנונימית
^שאתה לוקח מדינה אחת ספציפית כהוכחה לאמונה שמלאה בתאוריות מופרכות?
שואל השאלה:
בטח יגידו לך שזה בגלל שיש 60% בלי בוסטר הגיון
אנונימית
אז קחי את הדעה שלך עם מריצה למזבלה ותתני לי אשכרה הוכחה שאני טועה? הדבר המדאיג יותר זה שבכל פעם רוצים לעודד חיסון הקורונה חוזרת ואת מאמינה
אנונימית
שואל השאלה:
אין הוכחה חח
אנונימית
זה בגלל שאתה נפתח פתאום כאילו קמת משינה.. ומנה שהם אומרים הגיוני ונכון.
רוב מה שכותבים מתנגדי החיסונים זה בןלשיט ומשפטים שהוצאו מהקשרם והרבה מדע בידיוני.
הסיבה היחידה שיש לא להתחסן זה פשוט בגלל שהקורונה באמת לא כזאת חמורה. אחוזי מוות מאוד קטנים רק בקבוצות סיכון.
בנוסף החיסונים לא עושים כל כך הבדל כי נוצרים זנים חדשים שהחיסון לא אפקטיבי עליהם ואנחנו רואים את זה עכשיו.
החיסון השלישי זה מטופש, אולי זה עוד הגיוני לאוכלוסיות בסיכון אבל לכל האוכלוסיה זה מיותר לגמרי, ובנט משחק "מה הסיכויים".
חיסון לילדים קטנים? גם מטופש, הילדים היחידים שנפגעו מקורונה היו בקבוצות סיכון עם מחלות רקע והיו מועטים מהם.
מרגיש כיאילו עשו מזה עניין גדול מידי.
המגפה עצמה לא כזאת רצינית, זה רק הדרך שמנהלים אותה.

בכל זאת, החיסונים כן עושים הבדל קטן, ולכן כדי להתחסן מעל גיל מסוים, אבל אני לא רואה את זה כמשהו שימנע את המשבר.
ואין צורך להאשים את מתנגדי החיסון בקורונה, כי חוץ מלהיות לא משכילים ולהגזים, הם לא באמת גורמים לקורונה להתפשט.

בקיצור לא צריך להאמין למתנגדי חיסונוים כי הם לוקחים את העיניין הזה רחוק מידי.
חיסונים זה חשוב ומבורך, וכל השטויות שכותבים על החיסון של הקורונה מטופשות.
הוא לא מסוכן ולא נעליים, הוא פשוט לא כל כך אפקטיבי בטווח הארוך.
אנונימית
מישהו פה הזכיר את מדינת גיברלטר,
בדקתי בגוגל את המצב שם, זה מה שמצאתי
99% עם מנה שנייה,
0 מקרי מוות בשלושה חודשים האחרונים
תקופה ארוכה של שלושה חודשים כמעט ללא הדבקה,
בחודש הייתה עלייה בתחלואה.
משל:
פשוט צריך לבדוק קצת ולגלות, שכמעט כל מה שמתנגדי חיסונים אומרים הוא שקר ;)
לפחות לפי גוגל, ואתרי תקשורת ועיתונאות, או שגם הם לא אמינים?
אולי : ^)
אבל לדעתי עדיף לסמוך עליהם מאשר על אנונימיים באינטרנט
שואל השאלה:
אז אני לא צריכה להיכנס לחרדות?
אנונימית
שואל השאלה:
די עכשיו אני באמת בחרדות אני לא רוצה שיפלילו אותי. לא עשיתיי שום דבר רע :(
אנונימית
אוקיי, חייבת לדחוף את הידע שלי כאן. מותר להתנגד לחיסונים אם יש את הסיבות הנכונות. מתנגדי החיסונים טוענים טענות חסרות כל בסיס וידע קודם, וכל מחקר רפואי מוכיח את יעילות החיסונים, גם על נוער וילדים. אני כבר מחוסנת בחיסון השלישי, וכן הכאב לי מאוד ביום שאחרי אני שמחה להודיע כי הכל בסדר! אז תלכו כולם להתחסן, הבריאות שלכם שווה מעל לכל!
באהבה, מריה❤
התחסנתי פעמיים, אני בסדר גמור.
מה הלאה? יגידו שהממשלה שילמה לי להגיד את זה? חחח לפעמים הם אומרים דברים ממש מטומטמים
למרות שחלק מהם כן מביאים טענות מעניינות, אז לדעתי מי שלא רוצה להתחסן, שלא יתחסן, אבל שישמור על מסכה, ישטוף ידיים ויכניס את עצמו לבידוד/ יעשה בדיקה כל פעם שיש לו תסמינים. זה דוחה גם לא להתחסן וגם לקחת סיכון עם חיים של אחרים שהמערכת חיסונית שלהם חלשה משלך
מתנגדי החיסונים צודקים, יום יבוא וכולם יתעוררו.
אני התחסנתי לפני חודשיים אני בן 22 כולם אומרים כל הצעירים שהתחתנו קרה להם ככה וככה וואלה לא קרה לי כלום אני מרגיש בריא כמו שור מה גם שאני מכיר אנשים מבוגרים שלקחו את השלישי ואף אחד מהם לא מרגיש רע אז מה שאנשים אומרים זה שטויות מה שכתוב לבן אדם יקרה אם או בלי החיסון
אנונימי
יום אחד תבינו שמתנגדי החיסונים צדקו אבל שהיום הזה יגיע זה כבר יהיה מאוחר מידי
אנונימית
מתנגדי החיסונים לא מבינים את הסכנה שמאחורי הדעה שלהם. אני מאמינה בדעה חופשית, אבל אנחנו צריכים להבדיל עובדות מתאוריות...
זה לא נכון.. זה כמו שתגידו שהשמאלנים צדקו..
אנונימי
מה זאת אומרת, השמאלנים צדקו? למלאים דעתם ולימנים דעתם.
ואני צעיר ובריא בן 23 ולא התחסנתי בכלל ונדבקתי בקורונה והרגשתי מצויין והיום אני מרגיש אפילו יותר בריא מאיך שהרגשתי לפני שנדבקתי בקורונה שלפני שנדבקתי בקורונה הייתה לי תקופה חרא עם לחצים בחזה
היום אני סופר בריא
לדעתי המתחסנים ובמיוחד הצעירים שמתחסנים עושים טעות של החיים
אנונימי
אני סתם לא אוהבת מחטים אז אני לא מתחסנת
כן אה, אין להם אינטרסים, סתם אולמרט ראש הממשלה ישב בכלא, סתם נשיא לשעבר קצב ישב בכלא, סתם הרשיעו את פייזר עשרות פעמים בבית משפט ותבעו אותם, סתם הופעל לחץ על הfda סתם יש מלא שקרים וזיוף מתים, סתם יש מלא מגבלות לא הגיוניות ומפלים לא מחוסנים וקוראים להם רוצחים ומאשימים אותם, סתם רוצים לחסן ילדים כשזו לא מחלת ילדים, סתם רצו לעשות בהתחלה חיסון חובה, סתם בהתחלה נכנסו משטרות לבתים, סתם בהתחלה היו גם צה''ל ברחובות לבדוק, סתם ביל גייטס דיבר על דילול אוכלוסיה, סתם במקרה הוא תרם לפייזר להם למעלה ממילוני דולרים, סתם במקרה אין אחריות על החיסון, אפילו מומחים ורופאים ורוב העם טוען שלא צריך סגר, הם: צריך סגר, סתם אין שפעת, סתם מדברים בתקשורת רק על צד אחד ומפחידים כל היום קורונה קורונה מסכה מסכה חיסון חיסון, סתם בתקשורת כל פעם שיש חיסון לקבוצת גיל מסויימת, מדברים על אנשים שנפגעים מהקורונה בדיוק בגילאים האלה, סתם במקרה בקושי פעם אחת נראלי הראו כמה הבריאו במשרד הבריאות ובתקשורת, סתם במקרה משרד הבריאות צינזר ומחק תגובות בפייסבוק לגביי נפגעי חיסונים, סתם במקרה רופאים מבקשים אם אפשר לכתוב סיבת המוות קורונה או מעבירים אותם למחלקה שם גם כשאין קשר, סתם במקרה יש במחלקות קורונה חולים קשה אישה שאומרת ''סך הכל היה בסדר, סך הכל היה שיעול וליחה'' והיא מוגדרת חולה קשה, סתם במקרה חברי כנסת וכו' לא שמים מסכות, סתם במקרה כל היום שוטפים לאנשים את המוח שאין התקהלות, כל אחד שעושה אפצ'י ניהיה חולה קורונה, אין אהבה, אין נשיקות, אין קרבה, אין לבקר את סבא, יש סגרים, יש תווים ירוקים שגם למלא אנשים ביטלו, יש חיסון שלישי ועוד מעט רביעי, סתם יש 500000 איש שלא התחסנו לחיסון השני מהראשון, סתם יש עשרות אלפי עדויות של נפגעי קורונה שלא מראים בתקשורת, סתם לא ידוע לנו על תופעות לוואי מאוחרות מהחיסון, סתם אנשים איבדו את העבודה שלהם בגלל מה? שלא החדירו משהו לגופם האישי.
סתם יש הסתרה וחיסיון של דיוני ותיקי הקורונה ל30 שנה, מעניין מה מסתירים. סתם מחוסנים במקרה גם מדביקים ונדבקים, סתם מחוסנים עדיין עם מסכות, סתם על פי מומחים ורופאים: ''זו לא מחלת ילדים, לא צריך לחסן ולא לעשות בדיקות, התמותה היא אפסית''
על פי אתר כללית: גילאי 0-19 מתו: 14. בשנתיים כמעט. או שזייפו את מותם, או מחלות רקע היו להם, או קבוצות סיכון, המסקנה: ילדים לא צריכים להתחסן, שיגנו על גופם קודם. אחרים מחוסנים ועם מסכות לא? איפה ההגיון? למה לחסן את הילדים?


תשמעו שאני יכול להמשיך עד מחר... עם עשרות דברים שאין להם תשובה, ואנשים ? ממשיכים להאמין להם.. ולהאמין להם... ולעשות מה שירצו... ועם נצטרך לשים קסדות על הראש.. נשים.. אם חיסון עשירי, נעשה, ... כמו רובוטים.
זה מצחיק, כי ברוב השאלות מתנגדי החיסונים הם אלו שמביאים את ההוכחות והתוכן הרחב.
בזמן שהמתחסנים חוזרים על אותן טענות כמו תוכי.
כשיהיה מאוחר מידי - הם יתעוררו.
שואל השאלה:
יופי עכשיו אני באמת בחרדות. טוב אני מתנתקת מהשאלה אני לא רוצה להתעסק בזה יותר מדי. גם לחץ מזיק לגוף
אנונימית
טוב באמת, אני לא מאמינה שאני חייבת להשתמש בקלף הזה. הדרך שבה אנשים יחידים רוצים לראות את החיסונים זו בחירתם, אבל אני בוחרת להאמין וחושבת שכולם צריכים לחשוב כמוני שהסיכון לא שווה את המחלה. לא משנה בני כמה אתם, קורונה זה לא משחק. לכו להתחסן! בבקשה, בשביל הבריאות של כולכם!
אוהבת, מריה❤
שואל השאלה:
אני ממש בחרדות מכל מה שהולך לקרות
אנונימית
ממה יש לפחד? הכל יהיה בסדר. אני באמת ממליצה להתחסן, כדי לא לדאוג מהדבקה. בכל אופן, אם את צריכה מישהי לדבר איתה, יש לך את החשבון שלי, אני כאן.
אוהבת, מריה❤
את מי כבר היא מדביקה אם קורונה זו לא מחלת ילדים על פי רופאים ומומחים? אחרים מחוסנים הריי לא? איפה ההגיון... למה לה להתחסן שתדאג לגוף שלה קודם ומה שהיא מחדירה לגוף. תמותה אפסית בקרב ילדים.
לא משנה, עדיין ניתן להדבק. אחד מהחברים הכי טובים שלי נדבק בקורונה, והוא היה חולה קשה. הוא אמר בעצמו שאם הוא היה מתחסן הוא היה מרגיש הרבה יותר טוב.
אשמח אם תגדירי חולה קשה, עדיין ניתן להידבק?
חולה קשה, ברמה שהיה מרותק למיטה. לא הצליח לקום. איבד את חושי הטעם והריח. חולה קשה בקורונה במלוא מובן המילה.
^^תאמיני לי שאם הוא היה מתחסן הוא לא בהכרח היה מרגיש יותר טוב.
המון מחוסנים נדבקים קשה יותר מלא מחוסנים, אם לא הרוב.
מה בדיוק היה לו חוץ מהחוש טעם וריח רק?
בלבול, חוסר יכולת לדבר, חום, כאב בחזה וקוצר נשימה
בבית או בבית חולים? כי אם בבית אסביר לך משהו

את ההגדרות עדיף שלא תגדירי כי זה סתם מלחיץ אחרים, ''מצב קשה''. מצב קשה הם כאלו מחוסרי הכרה בבתי חולים שנמצאים בין חיים ומוות

איבוד טעם וריח חום ובלבול אני פחות מחשיב, כי זה יש לכל בן אדם שעשוי לא להרגיש טוב לפעמים וזה לא הופך אותו לחולה קשה.

לגביי בלבול, כל בן אדם גם מן הסתם שלא מרגיש טוב הוא מבולבל ומתנהג כזה כמו תינוק כזה ומדבר קצת שטויות, ככה זה כולם. גם מבוגרים.

כאב בחזה - תלוי כמה כואב, אני זוכר אישית שהיו לי כאבי בטן עצומים בעבר ברמה הזויה שלא יכולתי גם לדבר ולזוז מהמיטה כאבים שלא הרגשתי בחיים שלי, זה לא הפך אותי למוגדר במצב קשה, לקחתי בסוף אחרי יום אקמול וזה עבר. חבל שלא לפני לקחתי. גם בחזה.

קוצר נשימה, זה כבר אפשר להגיד שזה מצב מתקדם מבחינת הבריאות, זה באמת מסוכן, אבל בסופו של דבר הוא חי ברוך ה', ואני מאמין שהיו מלא ילדים שהיה להם ככה ועבר להם, או גם אם ניקח מאות ילדים שיהיה להם ככה, הם יבריאו. כי קורונה זו לא מחלת ילדים והתמותה היא אפסית... ונכון, אף אחד לא רוצה לחוות מה שהוא או אחרים חווים מבחינת הרגשה, אבל לפעמים זה עדיף מאשר לקחת חיסון שהורס לכם את הגוף , אם בהווה שעשוי להרוס, או בעתיד שאין לדעת מה יהיה.
בית חולים, אם כל הכבוד. הקורונה מובילה למקומות גרועים, שאני לא מאחלת לגרועים שבאויביי. עכשיו, אם תחפש בגודל מהם תסמיני הקורונה, תראה מהם התסמינים הקשים, ואז תחזור אלי.
הבנתי שהם תסמינים חמורים, גם לי היו כאבים בחזה בעבר, אז אני חולה קשה עכשו?
לא, אבל אם קיבלת תשובה חיובית לקורונה אתה כן
שקיפות גם אני רוצה, לא תהיה מלאה, כי מה לעשות. אנחנו חברה קפיטליסטית, בה שקיפות מלאה לא מתאפשרת. אבל כן, מגיעה לנו שקיפות. למרות זאת, אני סומכת על החלטת הfda לאשר את החיסון. דואגת לכולם, בכל זאת.
אוהבת, מריה❤
תכרתו לי את היד ולא אאמין ל-fda, הם בנויים על אינטרסים. הם מרוויחים מכם כסף ואתם פשוט מאמינים להם.
חחחnחח כל כך, הfda זה ה"נסתרות דרכי האל" שלהם...
אין תשובה, אבל נסתרות דרכי האל
אין תשובה, אבל אני סומך על החלטת הfda

יה יו ביץ'.
אנונימית
אני סומכת על החלטת הfda מכיוון שהיא נתמכת על ידי ארגון הבריאות העולמי של האו"ם, שהוא ארגון ללא מטרות רווח. אז סלחו לי אם אני סומכת על מדענים יותר מאשר על תאוריות קונספירציה מטורפות.
אוהבת, מריה❤
ben: "כן אה, אין להם אינטרסים, סתם אולמרט ראש הממשלה ישב בכלא, סתם נשיא לשעבר קצב ישב בכלא"
אוקיי. זה לא רלוונטי. קצב ישב בכלא על הטרדות מיניות, ואולמרט ישב בכלא על שוחד. שניהם מחוץ למערכת הפוליטית כבר שנים. מה הקשר?
"סתם יש מלא מגבלות לא הגיוניות ומפלים לא מחוסנים וקוראים להם רוצחים ומאשימים אותם, סתם רוצים לחסן ילדים כשזו לא מחלת ילדים, סתם רצו לעשות בהתחלה חיסון חובה"
המגבלות בהתחלה היו מושא לצחוק, אבל חלקן היו הגיוניות. האפליה נגד לא מחוסנים היא כדי למנוע הדבקה וכדי לתמרץ אותם להתחסן. לקרוא להם רוצחים זו קיצוניות.
רוצים לחסן ילדים כדי שהם לא ידבקו.
"סתם ביל גייטס דיבר על דילול אוכלוסיה, סתם במקרה הוא תרם לפייזר להם למעלה ממילוני דולרים"
לביל גייטס יש דברים יותר חשובים להתעסק בהם חוץ מלהרוג את כולנו. ולמה נראה לך שאם הוא תרם להם כסף אז הוא יגיד להם להרעיל אותנו?
"סתם אין שפעת"
אין שפעת כי היה מבצע חיסונים נגד שפעת בשנה שעברה, ובשנתיים האחרונות היינו סגורים בבית רוב הזמן. פחות יוצאים החוצה ופוגשים פחות אנשים=פחות נדבקים.
שאר הדברים שאמרת לא היו רלוונטים (ברובם!)