8 תשובות
זה בכפייה. בהתחלה יש תזכות בחירה אבל יש על זה המון לחץ
שואל השאלה:
נכון אבל זו זכות בחירה פיצית כזאת ויש מלא לחץ. אני חייבת להיות חזקה ולא להיכנע
נכון אבל זו זכות בחירה פיצית כזאת ויש מלא לחץ. אני חייבת להיות חזקה ולא להיכנע
אנונימית
שואל השאלה:
נו באמת.. כאילו אתה לא קורא מה שכתוב?
אם מישהו לא רוצה להתחסן והוא עושה את זה רק כי אין לו את הזמן ללכת כל יומיים לבדיקה למשל הורים עם ילדים שעובדים עד שעה מאוחרת וצריכים להחזיק בית ויש להם הרבה דברים לטפל בהם-אז מדובר בכפייה.
נו באמת.. כאילו אתה לא קורא מה שכתוב?
אם מישהו לא רוצה להתחסן והוא עושה את זה רק כי אין לו את הזמן ללכת כל יומיים לבדיקה למשל הורים עם ילדים שעובדים עד שעה מאוחרת וצריכים להחזיק בית ויש להם הרבה דברים לטפל בהם-אז מדובר בכפייה.
אנונימית
שואל השאלה:
לא, ממש לא. בן אדם לא צריך להתחסן מתוך לחץ חברתי. ממתי זה נראה לכם נורמלי שיש לחץ חברתי על *מה שבן אדם מכניס לגוף.*
אם לפני שלוש שנים היו אומרים לכם שיש איזה וירוס אז לכו דחפו זריקה הייתם אומרים לא.
לא, ממש לא. בן אדם לא צריך להתחסן מתוך לחץ חברתי. ממתי זה נראה לכם נורמלי שיש לחץ חברתי על *מה שבן אדם מכניס לגוף.*
אם לפני שלוש שנים היו אומרים לכם שיש איזה וירוס אז לכו דחפו זריקה הייתם אומרים לא.
אנונימית
שואל השאלה:
גם מי שמתחסן מדביק אז מה זה משנה
וגם לפני החיסון הזה לא היה לכם אכפת להיות ליד לא מחוסנים ואני בטוחה שלאף אחד מכם לא אכפת שמי שלידו לא מחוסן לשפעת
גם מי שמתחסן מדביק אז מה זה משנה
וגם לפני החיסון הזה לא היה לכם אכפת להיות ליד לא מחוסנים ואני בטוחה שלאף אחד מכם לא אכפת שמי שלידו לא מחוסן לשפעת
אנונימית
שואל השאלה:
אוי נו באמת.. כמה דרמטיות על ווירוס מסכן.
אוי נו באמת.. כמה דרמטיות על ווירוס מסכן.
אנונימית
שואל השאלה:
מצטערת לשמוע.
אבל בכל מקרה, אני עדיין חושבת שצריך טיפה להפחית עם הלחץ על מי שלא רוצה להתחסן ובאמת לתת אפשרות בחירה במקום לגרום לאנשים כאלה להיראות כאילו הם אויב האנושות. מסכים איתי?
אני מחוסנת פעמיים ובגלל מה שאומרים על השלישי מפחיד אותי להתחסן למרות שקשה לי עם הבדיקות אבל אני לא עושה את זה כדי לפגוע באחרים חס וחלילה וחשוב לי שיבינו את זה.
מצטערת לשמוע.
אבל בכל מקרה, אני עדיין חושבת שצריך טיפה להפחית עם הלחץ על מי שלא רוצה להתחסן ובאמת לתת אפשרות בחירה במקום לגרום לאנשים כאלה להיראות כאילו הם אויב האנושות. מסכים איתי?
אני מחוסנת פעמיים ובגלל מה שאומרים על השלישי מפחיד אותי להתחסן למרות שקשה לי עם הבדיקות אבל אני לא עושה את זה כדי לפגוע באחרים חס וחלילה וחשוב לי שיבינו את זה.
אנונימית
אם אתה כל כך מפחד מהוירוס למה אתה לא עושה בדיקה כל יומיים? זה הכי אפקטיבי ומגלים ישר מי חולה אולי תדרוש מכל מי שסביבך לעשות בדיקה כל יומיים בכפייה אפילו אם הוא מחוסן מה דעתך? אתה לא רוצה להרגיש בטוח יותר אם תדע מי לידך נדבק ומפיץ את המחלה בזמן אמת?? זה האפשרות הכי טובה!!
לכפות עליך ועל המחוסנים ועל כולם ללא יוצא מן הכלל מטוש כל יום!
רק ככה נוכל לנצח את הקורונה ולכלוא בבידוד את הנדבקים לפני שהם יספיקו להגיד סופרקאליפרגיליפסטיקאקפיאלידוש ולדרוך רגל מהמיטה החוצה מהבית, ישר מטוש לאף! מכת מחץ לקורונה!!
מה דעתך?
לכפות עליך ועל המחוסנים ועל כולם ללא יוצא מן הכלל מטוש כל יום!
רק ככה נוכל לנצח את הקורונה ולכלוא בבידוד את הנדבקים לפני שהם יספיקו להגיד סופרקאליפרגיליפסטיקאקפיאלידוש ולדרוך רגל מהמיטה החוצה מהבית, ישר מטוש לאף! מכת מחץ לקורונה!!
מה דעתך?
אנונימית