4 תשובות
נראלי שכן, כל כדור שתקחי כמות גבוהה מדי מסוגל לגרום למוות.
ובמיוחד רטלין שיש בו סם.
רק אם תיקחי כמות גבוהה מידי, אבל אם את לוקחת את המינון הנכון אין מה לדאוג
שואל השאלה:
כמה זה בערך כמות גבוהה כי ידיד שלי לקח 4 של 40
אנונימית