23 תשובות
לא זה ולא זה, הוא פשוט עושה מה שהוא רוצה
אגב במחלקת נשים יש דברים כל כך יפים אז מבינה אותך
שיעשה מה שהוא רוצה , זה לא מגניב או מביך
קצת מוזר לי, מצד שני אני קונה של גברים, אז נא.
מגניב
אומץ
מביך
לא סתם יש מחלקה לגברים ומחלקה לנשים
אנונימי
מגניב מושך וואו זה אומר שיש לו ביטחון עצמי ולא אכפת לו מה חושבים עליו וכנראה גם שיש לו סטייל אם הוא יודע להתלבש עם בגדי נשים
מוזר ומביך, אני קונה רק של גברים
מה גבר יכול לקנות במחלקת נשים?
או שהוא גיי וזה עדיין מושך (כאילו אני ארצה ממש להיות חברה שלו) כי שוב הביטחון עצמי ומה שאמרתי, על מה מינוסים זאת דעתי
שיעשה מה שבאלוו
כל מי שאומר שזה מוזר ומביך, אתם מביכים❤ וכל מי שקונה אצל גברים אבל לבנים אסור אצל נשים אז גם אתן מביכות ❤
^ מה יש לך אמלה מה עשיתי לך
מי אמר שאסור, זה פשוט מביך אין מה לעשות
שואל השאלה:
רשמתי מגניב כי התכוונתי להאם זה בסדר....
אנונימי
זה לא בסדר
אנונימי
לא ממש משנה.
בכלל לא מגניב.. ולא מביך
לא מביך. יהיו מי שיגיבו באופן דוחה, אבל אין שום דבר רע בלקנות שם.
שיעשה מה שהוא רוצה לבגדים אין ממש מגדר
^ לגמרי. מנקודת המבט שלי, שום דבר לא בהכרח גברי או נשי.
מה אתם עושים צחוק? חולצת בטן לבנים שמלות וכל זה?
זה לא מצחיק. השיוך של מגדר לבגדים זה עניין חברתי. ובאופן כללי, מגדר מוגדר אחרת בחברות שונות ובתקופות שונות.

בגדים שנראים יחסים דומים לשמלות נחשבו בעבר לבגדים של גברים. נעלי עקב הומצאו בשביל גברים...